لوگوی اپل رسما کاربردی تر از لوگوی سامسونگ است

جدیدترین آیپد پروهای اپل که در اوایل این هفته معرفی شدند، حتی برای سامسونگ نیز باید بسیار جالب به نظر برسند. مدل‌های جدید اولین نمونه‌هایی هستند که در صنعت از نمایشگرهای OLED پشت سر هم استفاده می‌کنند که توسط غول فناوری کره‌ای (و LGD) عرضه شده‌اند و دارای چند نوآوری دیگر هستند که توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده‌اند.

چند مثال این است که آیپد پروهای جدید نازک‌ترین محصولات اپل هستند که تا کنون ساخته شده است. آنها با یک Pencil Pro جدید با تکنولوژی بالا سازگاری دارند. تراشه جدید M4 آنها نوید عملکرد و بهره وری عظیم را می دهد. و این iPad Proهای جدید دارای طراحی حرارتی بهتری هستند.

اگر صحبت از طراحی حرارتی شد، یکی از جالب‌ترین بخش‌هایی است که اپل در مراسم رونمایی خود فاش کرد. این غول فناوری به روشی هوشمندانه و منحصر به فرد برای بهبود خنک سازی آیپد پرو از طریق لوگوی اپل با تبدیل آن به یک عنصر خنک کننده غیرفعال فکر کرد.

لوگوی اپل آیپد پرو جدید به عنوان هیت سینک عمل می کند

آیپد پروهای جدید اپل نسبت به مدل‌های قبلی عملکرد بیشتر و مدیریت حرارتی بهتری دارند. تا حدی، این به لطف دو ارتقای جدید است که اتلاف گرما را تسهیل می کند.

اول، اپل ادعا می کند که صفحات گرافیتی را در بدنه آیپد پرو جدید قرار داده است. دوم، خود لوگوی اپل که در پشت آیپد پرو قرار دارد، اکنون بخشی از طراحی خنک‌کننده است.

لوگوی اپل حک شده بر روی آیپد پرو جدید از مس ساخته شده است. به عنوان یک هیت سینک عمل می کند که به دفع و انتقال گرما از تراشه M4 و اجزای داخلی کمک می کند.

اپل ادعا می‌کند که آیپد پروهای جدید 20 درصد خنک‌کننده بهتری ارائه می‌کنند، اما دقیقاً فاش نکرده است که این لوگوی جدید مسی چقدر به این دستاوردها کمک می‌کند. با این وجود، به نظر می رسد این یک راه خلاقانه برای افزودن قابلیت به لوگوی نمادین اپل باشد.

بر خلاف حروف “سامسونگ” حک شده بر روی پنل پشتی سری گلکسی تب اس 9، آرم اپل آیپد پرو حداقل طبق گفته اپل بیشتر یک جزء ساختاری با خواص خنک‌کننده است.

اما حتی اگر فرض کنیم که آرم مسی حداقل خنک کننده و مزایای بسیار کمی در دنیای واقعی را ارائه می دهد، بازاریابی بسیار هوشمندانه ای است، اگر هیچ چیز دیگری نباشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.