جزئیات دوربین ویوو X100 Ultra به بیرون درز کرد

ویوو X100 اولترا در روز دوشنبه، 13 می، رسمی می‌شود، و اخیراً بسیار هیجان‌انگیز بوده است، زیرا یکی از مدیران vivo گفته است که این یک دوربین حرفه‌ای است که می‌تواند تماس برقرار کند.

امروز ما جزئیات جدیدی را در مورد سیستم دوربین آن درز کرده ایم، و در حالی که ادعای “دوربین حرفه ای” ممکن است کمی اغراق آمیز باشد، این دوربین در حال شکل گیری است که هیولایی ترین دوربینی است که تا به حال ساخته شده است، که بسیار شایسته نام رمز Thanos است.

این دوربین از سنسور 1 اینچی 50 مگاپیکسلی Sony Lytia LYT-900 برای دوربین اصلی خود، 50 مگاپیکسلی Sony Lytia LYT-600 ultrawide و دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی ISOCELL JN1 سامسونگ با پشتیبانی از فیلمبرداری 4K@60fps استفاده می کند.

اما ستاره این نمایشگاه بدون شک دوربین 200 مگاپیکسلی پریسکوپ زوم خواهد بود که از سنسور ISOCELL HP9 سامسونگ که با همکاری vivo ساخته شده است استفاده می کند.

این بزرگترین سنسوری است که تاکنون برای دوربین تله فوتو پریسکوپ استفاده شده است. در مقایسه با HP3 موجود سامسونگ، HP9 به لطف فناوری توسعه یافته توسط vivo که حساسیت به نور پیکسل را بهینه می کند، حساسیت به نور را تا 12 درصد بهبود می بخشد.

این لنز از شیشه فلوریت استفاده می‌کند که در حال حاضر قوی‌ترین ماده شیشه‌ای با پراکندگی کم در صنعت است که کیفیت تصویر را نیز بهبود می‌بخشد. اتفاقاً از همین ماده در لنزهای جدید G Master سونی استفاده شده است که با توجه به دخالت Zeiss در هر دو شرکت vivo و Sony تعجب آور نیست. این ماده قبلاً فقط در دوربین‌های حرفه‌ای استفاده می‌شد، از این رو نقل قول فوق‌الذکر از یک exec vivo است.

با توجه به تثبیت‌کننده تصویر، تله‌فوتو نیز باید در کلاس پیشرو باشد، زیرا علاوه بر OIS، برخی از الگوریتم‌های نرم‌افزاری انحصاری را نیز برای جبران بیشتر لرزش‌ها دارد.

به غیر از تنظیمات دوربین هیولا، X100 Ultra باید از طریق و از طریق دستگاه برتر باشد، از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 SoC و دارای صفحه نمایش AMOLED «2K» سامسونگ و همچنین باتری 5500 میلی آمپر ساعتی باشد. با پشتیبانی از شارژ سیمی 80 وات و شارژ بی سیم 30 واتی.

انتظار می رود vivo X100 Ultra با قیمت 6699 یوان (تقریباً 928 دلار یا 861 یورو) با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع شود. نسخه برتر با 16 گیگابایت/1 ترابایت باید 8499 یوان (1178 دلار یا 1092 یورو) قیمت داشته باشد. د

ر حالی که یک راه اندازی بین المللی در راه است، احتمالا کمی دیرتر اتفاق بیفتد، اگر آنچه را که در مورد X100 و X100 Pro اتفاق افتاده است ادامه دهیم.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.