تلویزیون‌ های سری ردمی اسمارت تی وی ایکس ۲۰۲۲ در ۲۰ اکتبر عرضه می شوند

ردمی در حال برنامه ریزی برای توسعه مجموعه تلویزیون‌های خود با یک مدل برتر جدید است. این سازنده تلویزیون اعلام کرده است که تلویزیون جدیدی با نام ردمی اسمارت تی وی ایکس ۲۰۲۲  (Redmi Smart TV X 2022) را در ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر ماه) عرضه می‌کند. همراه چیکاو باشید.

این اعلامیه امروز توسط صفحه حساب رسمی تلویزیون شیائومی اعلام شد، اما در این اعلامیه هیچ جزئیاتی از مشخصات و قابلیت‌های تلویزیون آینده ردمی فاش نشده است. با این حال، گمانه زنی‌هایی وجود دارد مبنی بر این که این تلویزیون از MEMC پشتیبانی می‌کند و همچنین از بدنه فلزی برخوردار خواهد شد.

تلویزیون‌های سری ردمی اسمارت تی وی ایکس برای اولین بار در سال گذشته به عنوان یک مجموعه تلویزیون مقرون به صرفه اما با ویژگی‌های ممتاز مانند وضوح 4K، پشتیبانی از MEMC و ساختار فلزی معرفی شد. مدل ۲۰۲۰ این تلویزیون ردمی در سه اندازه ۵۰ اینچی، ۵۵ اینچی و ۶۵ اینچی در دسترس کاربران قرار گرفت. اکنون نیز این احتمال وجود دارد که این سری از تلویزیون‌های جدید ردمی اسمارت تی وی ایکس ۲۰۲۲ نیز در اندازه‌های مختلف و مشابه اندازه‌های تلویزیون‌های سری قبل در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

تلویزیون‌های ردمی اسمارت تی وی مدل ۲۰۲۰ همچنین دارای بلندگوهای داخلی قابل توجه و باکیفیت مناسبی هستند، بنابراین می‌توان انتظار داشت که این تلویزیون‌های جدید این برند نیز همچنان از همان بلندگوهای باکیفیت یا مدل‌هایی مشابه یا حتی بهتر را با خود حمل کنند.

تلویزیون‌های سری ردمی اسمارت تی وی ایکس در سه اندازه مختلف - چیکاو

 سایر مشخصاتی را که می‌توان برای این سری از تلویزیون‌های ردمی انتظار داشت، فناوری‌هایی مانند Dolby Audio، صدای DTS و میکروفون‌های دور میدان برای کنترل صدا است. مدل سال گذشته با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه شد و اکنون نیز این احتمال وجود دارد که حداقل همین میزان از رم و حافظه ذخیره سازی داخلی را در این تلویزیون‌هایی که هفته آینده معرفی خواهند شد، شاهد باشیم.

ضمن این که، انتظار می‌رود که این تلویزیون‌ها از نظر قیمت نیز برچسب قیمتی مشابهی با ردمی اسمارت تی وی ایکس داشته باشند. تلویزیون‌های سری قبل برچسب قیمتی زیر ۳۰۰ دلار را برای اندازه‌ی ۵۰ اینچی ارائه می‌دادند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.