ساعت شیائومی واچ کالر ۲ و هدست بی سیم جدید کاملا بی سیم با صدای فضایی نیز معرفی شد

ساعت هوشمند شیائومی می واچ (Mi Watch) اصلی دارای عمر طولانی و پرباری بود، اکنون با معرفی مدل جدید، دیگر زمان تعویض آن فرا رسیده است. در کنار معرفی گوشی هوشمند Civi، شیائومی همچنین از ساعت هوشمند واچ کالر ۲  (Xiaomi Watch Color 2) نیز رونمایی کرد. همراه چیکاو باشید.

یک هدست جدید کاملاً بی سیم استریو  (TWS) با قابلیت نویز کنسلینگ فعال (Active Noise Cancellation) یا (ANC) نیز وجود دارد، اما بیایید ابتدا به مشخصات و قابلیت های ساعت هوشمند واچ کالر ۲ شیائومی نگاهی بیندازیم.

این ساعت هوشمند مجهز به صفحه نمایش جدید 1.43 اینچی سوپر آمولد است که تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل در اینچ مربع را به ارمغان می‌آورد (ساعت اصلی دارای صفحه نمایش ۱.۳۰ اینچی سوپر آمولد بود). قاب فلزی اطراف نمایشگر واچ کالر ۲ در سه رنگ موجود است که می‌تواند با بیش از 200 صفحه ساعت و 6 رنگ بند (مشکی، آبی، سفید، سبز، زرد، نارنجی) ترکیب شود.

این ساعت با این که دارای سیستم عامل اختصاصی است، اما از برنامه‌های دیگر شرکت‌ها نیز  پشتیبانی می‌کند که در چین برنامه‌های Baidu، Migu Run و دیگران رواج دارد. البته در چین هنوز سیستم عامل Wear OS که گوگل آن را ارائه داد اما بعداً سامسونگ نیز به آن پیوست، مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، به هر حال کارهای معمولی یک ساعت هوشمند مانند نمایش اعلانات از تلفن شما را انجام می‌دهد و حتی می‌تواند تماس‌ها را از طریق بلوتوث نیز منتقل کند.

ساعت هوشمند واچ کالر ۲ شیائومی می‌تواند تا میزان ۵ ATM در برابر نفوذ آب مقاومت داشته باشد. بنابراین شما می‌توانید در هنگام شنا از این ساعت استفاده کنید و نیازی نیست تا آن را از دست خود باز کنید و کنار بگذارید. این ساعت از 117 حالت ردیابی ورزشی پشتیبانی می‌کند که 19 مورد از آن‌ها دارای برچسب «حرفه‌ای» هستند.

ردیابی در فضای باز از طریق GPS دو بانده انجام می‌شود. این ساعت دارای باتری کمی بزرگتر 470 میلی آمپر ساعتی است که نسبت به ظرفیت باتری ساعت هوشمند نسل پیشین که ۴۲۰ میلی آمپر ساعتی بود، از حجم و ظرفیت بیشتری برخوردار است که برای 30 ساعت ردیابی پیوسته GPS کافی است. برای استفاده منظم، باتری 12 روز دوام می‌آورد که با روشن شدن حالت طولانی مدت می‌توان آن را به 24 روز افزایش داد.

عمر باتری شامل ردیابی ضربان قلب 24 ساعته، اندازه‌گیری اکسیژن خون (SpO2) و ردیابی خواب است. همچنین ویژگی‌های سلامتی زنان در کشتی از دیگر برنامه‌هایی است که پشتیبانی می کند. ساعت هوشمند شیائومی واچ کالر ۲ در حال حاضر در چین با قیمت 900 یوآن (۱۳۲ دلار)  به فروش می‌رسد. این ساعت فعلا در وضعیت فروش ویژه قرار دارد که با تخفیف ارائه می‌شود اما از تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر ماه) فروش معمولی آن با قیمت  ۱۰۰۰ یوآن (۱۵۵ دلار) آغاز می‌شود.

همچنین امروز هدفون‌های استریو کاملاً بی سیم واقعی شیائومی 3 پرو جدید نیز معرفی شدند. این هدفون‌ها دارای قابلیت حذف نویز پیشرفته یا همان فناوری نویز کنسلینگ فعال هستند که صدای ناخواسته را تا 40 دسی بل کاهش می‌دهد. البته هنوز می‌توانید صدای محیط پیرامون خود را با حالت شفافیت کامل بشنوید. جالب این جا است که این مدل جدید دارای قابلیت ردیابی سر برای پشتیبانی صوتی فضایی است. این هدست‌ها از اتصال چند نقطه‌ای پشتیبانی می‌کنند و اولین دستگاه‌هایی هستند که از آخرین نسخه کدک صوتی LHDC 4.0 با کیفیت بالا پشتیبانی می‌کنند.

مشخصات ساعت شیائومی واچ کالر ۲ - چیکاو

از نظر مدت زمانی که این هدست های کاملا بی سیم می‌توانند موسیقی پخش کنند، شیائومی ادعا می‌کند که هر دو هدست به همراه ظرفیت شارژ موجود در کیس این هدست‌ها، در مجموع می‌توانند تا 27 ساعت پخش موسیقی را دوام بیاورد (قاب را می‌توان به صورت بی‌سیم و با کابل شارژ کرد). این هدست‌های کاملا بی سیم دارای استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر آب و عرق هستند.

این هدست استریو نیز مانند ساعت و هدست‌های شیائومی کاملا بی سیم استریو تی دبلیو اس ایرز ۳ پرو  (TWS Ears 3 Pro) در چین پیش پیش فروش می‌شوند و همچنین فروش این هدست تمام بی سیم  از 30‌ام سپتامبر (۸ مهر ماه) آغاز می‌شود. قیمت این هدست بی سیم واقعی نیز ۱۱۰ دلار آمریکا یا معادل ۹۲ یورو است که در هند نیز حدود ۸۰۰۰ روپیه برای خریدار هزینه در بر خواهد داشت. ضمن این که می‌توان این هدست‌های استریو را در رنگ‌های سیاه، سفید یا سبز دریافت کرد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.