گلکسی واچ 7 بار دیگر در اینترنت ظاهر شد

ماه گذشته، ما به طور انحصاری گزارش دادیم که سامسونگ سه نوع از ساعت هوشمند گلکسی واچ 7 را عرضه خواهد کرد. در کنار آن، شماره مدل سه نسخه این ساعت هوشمند را نیز فاش کردیم. در اوایل این ماه، یکی از انواع گلکسی واچ 7 بر روی پلتفرم بلوتوث SIG مشاهده شد. امروز، باتری نسخه دیگری از ساعت هوشمند آینده در پلتفرم اداره استانداردهای هند (BIS) مشاهده شده است.

یک باتری از سامسونگ با شماره مدل EB-BL705ABY روی BIS (از طریق 91Mobiles) مشاهده شده است. با توجه به شماره مدل، به نظر می رسد باتری نسخه سلولی نسخه رده بالای گلکسی واچ 7 است که دارای شماره مدل SM-L705 است. این لیست نشان می دهد که این شرکت در حال برنامه ریزی برای عرضه این ساعت هوشمند در هند است. متأسفانه، ظرفیت باتری یا سایر جزئیات دستگاه را فاش نمی کند.

طبق گزارش قبلی، گلکسی واچ 7 ممکن است دارای باتری 578 میلی آمپر ساعتی باشد که سامسونگ می تواند آن را بسته 600 میلی آمپر ساعتی تبلیغ کند. انتظار می رود ساعت هوشمند آینده دارای پردازنده 3 نانومتری باشد که برای اولین بار برای سامسونگ خواهد بود و 50 درصد از Exynos W930 گلکسی واچ 6 بهره وری انرژی بیشتری دارد. همچنین باید با ظرفیت ذخیره سازی 32 گیگابایتی عرضه شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.