شیائومی اعلام کرد: ساعت شیائومی واچ کالر ۲ در 27 سپتامبر  وارد بازار می‌شود

امروز، شیائومی تبلیغ ساعت هوشمند شیائومی واچ کالر ۲ (Xiaomi Watch Color 2) را آغاز کرد. شیائومی علاوه بر این که برخی از ویژگی‌های این ساعت و نمایش ظاهر واقعی آن را افشا کرد، این سازنده همچنین اعلام کرد که ساعت شیائومی واچ کالر ۲ در 27 سپتامبر (۵ مهر ماه) وارد بازار می‌شود. این ساعت هوشمند از یک صفحه گرد استفاده می‌کند و 6 بند رنگی دارد و همچنین بیش از 200 شماره‌گیری آنلاین را برای انتخاب ارائه می‌دهد. همراه چیکاو باشید.

در ژانویه سال گذشته (دی ماه ۱۳۹۸)، اولین نسل ساعت هوشمند واچ کالر شیائومی به طور رسمی عرضه شد. قیمت اولیه آن تنها 799 یوان (124 دلار) بود. همچنین از صفحه گرد استفاده می‌کرد. در آن زمان، بیش از 110  شماره‌گیری را ارائه می‌داد و از شماره گیری‌های سفارشی نیز پشتیبانی می‌کرد. در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد ساعت هوشمند واچ کالر ۲ شیائومی در دست نیست، اما همان طور که در زمینه ساعت‌های هوشمند، زمینه‌های زیادی برای ارتقاء قابل توجه وجود ندارد، یادآوری ویژگی‌های کلیدی ساعت هوشمند نسل اول می‌تواند مفید واقع شود.

  • ویژگی‌های ساعت هوشمند واچ کالر شیائومی

ساعت هوشمند واچ کالر  شیائومی  با صفحه نمایش بزرگ 1.39 اینچی از نوع سوپر آمولد با وضوح بالا ارائه شد. همچنین، این ساعت مچی شیائومی دارای 6 سنسور با دقت بالا بود. آنها می‌توانند وضعیت‌های ورزشی پیچیده، تغییرات ضربان قلب انسان را با دقت بیشتری تشخیص دهند و مسیر تمرینات کاربر را ردیابی کنند. این ساعت از ده حالت اصلی ورزشی دویدن در فضای باز، دوچرخه سواری در فضای باز، کراس کانتری، کوهنوردی، دویدن داخل سالن، دوچرخه سواری داخل سالن، پیاده روی، آموزش رایگان، شنا در استخر و شنا در آب‌های آزاد پشتیبانی می‌کرد.

ساعت شیائومی واچ کالر می‌تواند مانیتورینگ انرژی بدن را نیز انجام دهد. به عبارت دیگر، می‌تواند داده‌های مختلف بدن را در طول روز به طور جامع رصد و تجزیه و تحلیل کرده و مقادیر انرژی بدن را در زمان واقعی محاسبه کند. این ساعت از تشخیص ضربان قلب 24 ساعته، تشخیص خواب، تشخیص استرس و تمرین تنفس برای درک بهتر وضعیت جسمانی شما پشتیبانی می‌کند.

ویژگی‌های  ساعت هوشمند واچ کالر شیائومی - چیکاو

از نظر عمر باتری، ساعت اول نسل اول می‌تواند به مدت 14 روز در حالت استفاده روزانه دوام داشته باشد اما در حالت عمر طولانی باتری، می واچ کالر  (Mi Watch Color) می‌تواند به راحتی برای 22 روز استفاده شود. بنابراین، کاربران مجبور نیستند آن را در حین استفاده مرتباً شارژ کنند.  یکی از بزرگترین ویژگی‌های این ساعت NFC داخلی چند منظوره بود که از اتوبوس‌ها در بیش از 200 شهر بزرگ در سراسر چین پشتیبانی می‌کرد. به علاوه، می‌تواند کنترل دسترسی را شبیه‌سازی کرده، با Alipay ارتباط برقرار کند و پرداخت‌ها را به صورت آفلاین انجام دهد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.