زیباترین هتل‌های ساحلی مارماریس

با فرا رسیدن تعطیلات نوروزی، سفر به مارماریس در لیست بیشتر کسانی که به دنبال سفرهای خارجی هستند، وجود دارد. مارماریس یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است که نه تنها ایرانیان بلکه همه جهان طرفدار این شهر هستند و دوست دارند به آن سفر کنند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مارماریس برای کسانی عاشق طبیعت و جاذبه‌های چشمگیر آن هستند، شهری رویایی و دور از واقعیت است. سواحل بکر و خیره کننده این شهر از شدت زیبایی همانند تکه‌ای از بهشت می‌مانند. علاوه بر آن به سبب موقعیت‌های عالی این شهر، تفریحات زیادی برای عاشقان هیجان و آدرنالین وجود دارد.

جالب است بدانید، مارماریس پر از هتل‌های ساحلی است. چنانچه دوست دارید در هتل‌هایی که چشم انداز آنان رو به دریا و سواحل است، اقامت داشته باشید، رزرو هتل مارماریس از فلای‌تودی را پیشنهاد می‌دهیم. با کمک این مجموعه می‌توانید محبوب‌ترین هتل‌های این شهر را با قیمتی به صرفه رزرو کنید. فلای‌تودی به شما مناسب‌ترین هتل‌ها را با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفتید، معرفی خواهد کرد.

در ادامه به معرفی برخی از زیباترین هتل‌های ساحلی مارماریس از نگاه فلای‌تودی می‌پردازیم.

1. موتو پرمیوم (Motto Premium Marmaris)

هتل موتو پرمیوم یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های ساحلی مارماریس است. با رزرو این هتل درچند متری دریا اقامت خواهید داشت و امکان استفاده از ساحل خصوصی پرمیوم برایتان فراهم می‌شود. اگر دوست دارید به مرکز شهر دسترسی راحتی داشته باشید باید بگوییم که هتل موتو پرمیوم دارای موقعیت جغرافیایی خوبی می‌باشد و از مرکز شهر چندان فاصله ندارد.

هتل دارای امکاناتی همچون باشگاه بدن‌سازی، استخر سرباز، سالن بازی کودکان، اینترنت وای فای رایگان در اتاق و لابی، اتاق نگهداری بچه، خشکشویی و خدمات ۲۴ ساعته در اتاق می‌باشد. یکی دیگر از مزایای این هتل، رستوران بین‌المللی فوق‌العاده آن است. در این رستوران می‌توانید لذیذترین غذاهای ترکی و بین‌المللی را امتحان کنید.

2. ریزورت مارتی ایچملر (Marti Resort Hotel)

ریزورت مارتی مکانی عالی برای داشتن یک اقامت تفریحی و لوکس است. با رزرو اتاق در این هتل هیچ گاه بی‌حوصله نمی‌شوید زیرا این هتل از امکانات تفریحی و سرگرمی خوبی برخوردار است.

در اوقات فراغت خود می‌توانید در ساحل خصوصی هتل شنا کنید و بر روی تخت‌های ساحلی آن حمام آفتاب بگیرید. خدمات اسپا، سونا، اتاق بخار، اتاق بازی، بیلیارد و تلویزیون در فضاهای مشترک نمونه‌هایی از تفریحات هتل ریزورت مارتی هستند.

هتل درجه یک ریزورت مارتی حتی از کودکان نیز غافل نشده است و برای آن‌ها استخر کودکان تعبیه کرده است. چنانچه در این هتل 5 ستاره اتاقی رزرو کردید، پیشنهاد می‌دهیم حتما به رستوران‌های آن سری بزنید. با مراجعه به این رستوران‌ها می‌توانید غذاهای محبوب‌ترین سرآشپزها را میل کنید و تجربه‌ای فراموش نشدنی برای خود رقم بزنید.

کارکنان هتل قادر به صحبت کردن به چندین زبان آلمانی، زبان روسی، زبان بلغاری، زبان انگلیسی، زبان فرانسوی و زبان ترکی می‌باشند.

3. هتل تی یو آی بلو گرند آزور مارماریس (TUI BLUE Grand Azur – All Inclusive)

اگر دنبال هتلی پنج ستاره با بهترین امکانات رفاهی هستید پیشنهاد ما به شما، هتل تی یو آی بلو گرند آزور است.

هر آن چیزی که بنظرتان هتل پنج ستاره باید داشته باشد، هتل TUI BLUE Grand Azur، فراتر از آن را در خود جای داده است.

وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، اتاق جلسات و کنفرانس، لابی لوکس، سالن زیبایی، مرکز ماساژ و همچنین برگزاری مراسمات عروسی با منظره دریا و در ساحل اختصاصی تنها گوشه‌ای از امکانات این هتل بی‌نظیر است.

پرسنل و کارکنان این هتل با زبان‌های آلمانی، روسی، ترکی‌ و انگلیسی پذیرای حضور شما هستند. این هتل دارای ۳۲۴ اتاق متنوع می‌باشد که برخی اتاق‌ها با نمای منظره کامل دریا است و برخی دیگر با نمای منظره بخشی از دریا می‌باشند.

اگر از علاقه‌مندان منظره‌های چشم‌نواز هستید، اقامت در این هتل به طور ویژه‌ای به شما پیشنهاد می‌شود. شما در این هتل هیچوقت حوصله‌تان سر نمی‌رود زیرا که در هتل تی یو آی بلو گرند آزوراستفاده از سالن بیلیارد، زمین تنیس، تنیس روی میز، دارت، کراس ایروبیک و حتی اجاره دوچرخه امکان‌پذیر است.

به منظور راحتی بیشتر میهمانان صبحانه رایگان و وای‌فای رایگان نیز در اختیار آنان گذاشته می‌شود.

4. هتل الگانس اینترنشنال مارماریس (Elegance Hotels International)

در هتل شیک و 5 ستاره الگانس اینترنشنال مارماریس هر آنچه را که برای راحتی، رفاه و تفریح میهمانان لازم می‌باشد، تعبیه شده است. کارکنان مجرب این هتل به زبان‌های آلمانی، ترکی، انگلیسی و روسی از شما به بهترین شکل پذیرایی خواهند کرد.

برخی از امکانات این هتل شگفت انگیز شامل موارد زیر است:

  • لابی دنج

  • استخر کودکان

  • خدمات اسپا در محل

  • صندلی‌های آفتابگیر ساحلی

  • فضای نوشیدن در استخر

  • کافی شاپ و رستوران

  • و….

اگر به حمام ترکی علاقه دارید، پیشنهاد می‌دهیم حمام ترکی این مجموعه را از دست ندهید زیرا که تجربه‌ای فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. با رزرو هتل الگانس، زیبایی را به چشمان خود هدیه می‌دهید؛ به دلیل موقعیت جغرافیایی محشر هتل، چشم اندازی عالی از اتاق‌ها وجود دارد. جالب است بدانید این اقامتگاه تا مرکز شهر مارماریس و بسیاری از مکان‌های دیدنی مارماریس فاصله بسیار کمی دارد. این فاصله آنقدر کم است که تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به معروف‌ترین نقاط شهر برسید.

رزرو هتل مارماریس ترکیه از فلای‌تودی

رزرو هتل‌های ساحلی مارماریس قطعا برای شما اقامتی رویایی و فراموش نشدنی را رقم خواهد زد زیرا که با وجود این هتل‌ها همزمان می‌توانید هم از مدرنیت و شکوه هتل‌ها و هم از زیبایی و تفریحات سواحل لذت ببرید. چنانچه به دنبال رزرو هتل ساحلی در شهر پرجنب‌و‌جوش مارماریس هستید، بدون شک فلای‌تودی می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

فلای‌تودی همراه شماست تا بهترین و زیباترین هتل‌ها را با قیمت‌های استثنائی و به صرفه رزرو کنید. در نظر داشته باشید که با رزرو هتل از طریق این مجموعه دیگر از بابت کیفیت و سطح امکانات و سرویس‌دهی خیالتان آسوده خواهد بود.

لازم به ذکر است که فلای‌تودی خدمات دیگری همچون فروش بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، فروش ارزان‌ترین بلیط‌های قطار، برگزاری انواع تورهای مسافرتی، دریافت انواع ویزا (ویزای گردشگری، تجاری و سفارت) را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. دسترسی به تمامی خدمات فلای‌تودی هم به صورت مراجعه حضوری و هم از طریق اپلیکیشن و وب‌سایت مجموعه امکان پذیر است. چنانچه نیاز به دریافت اطلاعات بیشتری دارید، تیم پشتیبانی مجموعه فلای‌تودی به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.