سیزدهمین نمایشگاه آسانسور و پله برقی تهران

نمایشگاه آسانسور و پله برقی تهران را می‌توان یکی از مهم‌ترین و پربازدیدترین رویدادهای حوزه صنعتی و فناوری دانست. این نمایشگاه که هر ساله میزبان طیف وسیعی از شرکت‌های داخلی و خارجی است، فرصتی مناسب برای شناخت هرچه بیشتر این شرکت‌ها، محصولات آن‌ها و فناوری‌های نوینی است که معمولا کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

نمایشگاه آسانسور و پله برقی تهران و هر آنچه که باید درباره آن بدانید

رویداد آسانسور و پله برقی تهران امسال در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳، به‌مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزاری خواهد شد. در طی این چند روز، شرکت‌های مطرح و نوپای داخلی و خارجی که در حوزه تولید انواع آسانسور و پله برقی فعالیت دارند، جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

این نمایشگاه هر سال طیف وسیعی از علاقه‌مندان این حوزه را به خود جذب کرده تا علاوه‌بر رونمایی از محصولات و فناوری‌های نوین، همچنین فرصتی مناسب برای درک هرچه‌بهتر نیاز مشتریان، آشنایی با دیدگاه‌ها، بازخوردهای مثبت و منفی مخاطبان باشد. نمایشگاه آسانسور و پله برقی تهران همانند رویدادهای مشابه در سایر کشورها، محلی برای ارتباط بهتر بین شرکت‌ها، مشتریان، متخصصان و علاقه‌مندان این حوزه است.

اهداف اصلی از برگزاری این رویداد مهم چیست؟

همانطور که می‌دانید، آسانسور و پله برقی دو بخش مهم و اساسی در بناهای مدرن محسوب می‌شوند. این دو محصول راهبردی، هر ساله مطابق با نیاز مشتریان، دچار تغییر و تحول اساسی شده و قطعا هیچ جایی بهتر از یک نمایشگاه عمومی، برای تطبیق محصولات با بازخورد مشتریان وجود ندارد. این رویداد مهم، اهداف مختلفی را دنبال می‌کند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

آشنایی و ارتباط بین شرکت‌ها و مشتریان

اولین هدف مهم از برگزاری نمایشگاه آسانسور و پله برقی تهران، آشنا کردن مشتریان با شرکت‌های فعال این حوزه است. در این نمایشگاه، طیف وسیعی از شرکت‌های مطرح داخلی و خارجی شرکت می‌کنند و به‌همین دلیل، می‌توان انتظار بالایی از میزان تنوع محصولات و بالا بودن سطح رقابت بین آن‌ها داشت.

معرفی محصولات و ارائه فناوری‌های جدید

بی‌شک مهم‌ترین مزیت ارتباط مشتریان و شرکت‌ها، معرفی محصولات و فناوری‌های نوین ارائه‌شده است که می‌تواند تبلیغی فوق‌العاده برای تلاش‌های یک سال گذشته هر شرکت باشد. شرکت‌ها معمولا نه‌تنها محصولات خود را در جریان این نمایشگاه معرفی می‌کنند، بلکه قابلیت‌ها و مزایای محصولات خود را نیز به مشتریان نشان می‌دهند تا بازاریابی مناسبی نیز صورت گیرد.

بررسی محصولات شرکت‌ها توسط رسانه‌ها

بی‌شک رسانه‌های تخصصی جایگاه ویژه‌ای در نمایشگاه آسانسور و پله برقی تهران دارند. وب‌سایت‌های برتر حوزه فناوری و متخصصان تکنولوژی، با بررسی و نگاه نزدیک به محصولات ارائه‌شده، می‌توانند ویژگی‌ها، مزیت‌ها و معایب یک محصول را در نقد و بررسی‌های تخصصی خود بیان کنند.

فرصتی بی‌نظیر برای همکاری بین شرکت‌ها

همکاری‌های بزرگ تجاری بین شرکت‌ها معمولا ریشه در همین نمایشگاه‌ها دارد. رویداد آسانسور و پله برقی تهران، علاوه‌بر آشنا کردن شرکت‌ها با یکدیگر، می‌تواند زمینه‌ساز همکاری و سرمایه‌گذاری‌های دو طرفه نیز باشد. بدین‌ترتیب بسیاری از شرکت‌ها می‌توانند ضمن معرفی ایده‌های خود، برای برنامه‌های آینده‌ای که دارند، سرمایه‌گذار جذب کنند.

ایجاد فرصت‌های همکاری و استخدامی

بسیاری از متخصصان و افراد نخبه دانشگاهی می‌توانند در نمایشگاه آسانسور و پله برقی تهران، مطالعات و بررسی‌های خود را در اختیار شرکت‌ها قرار داده و فرصتی بی‌نظیر برای همکاری یا استخدام خود ایجاد کنند. این نمایشگاه در کنار تمام مزیت‌ها، فرصتی مناسب برای آشنایی شرکت‌ها با متخصصان و افراد نخبه این حوزه نیز خواهد بود.

آشنایی با تغییر و تحول صورت‌گرفته در محصولات جدید

هر ساله شرکت‌ها محصولات جدید خود را با قابلیت‌های نوین و متنوع ارائه می‌کنند و در این میان، شرکت‌ها و مشتریان می‌توانند با لیستی از آخرین تغییرات و بهبودهای صورت‌گرفته در یک محصول به‌خوبی آشنا شوند تا محصولات آینده خود را به چنین قابلیت‌های تجهیز کنند؛ بنابراین، باید اصلی‌ترین تاثیر نمایشگاه آسانسور و پله برقی ایران را همین مسئله دانست.

بالا بردن سطح استاندارد صنعتی کشور

از مزیت‌های بسیار مهمی که در این نمایشگاه اغلب کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرگذاری بسیار خوب این رویدادها در ارتقای سطح فنی و کیفی تولید محصول در کشور است. استانداردهای صنعتی و تکنولوژی‌محور رایج در هر کشور، می‌تواند به‌واسطه ارتباط بین شرکت‌ها، غنی‌تر شده و پیشرفت‌های خوبی را نیز تجربه کند.

شرایط ثبت‌نام در سیزدهمین رویداد آسانسور و پله برقی تهران

شرکت‌های فعال این حوزه و سایر فعالانی که علاقه‌مند به حضور در این رویداد مهم و جذاب هستند، باید با مراجعه به سایت اصلی و رسمی این مجموعه به آدرس www.iccexpo.com، ابتدا به‌صورت اینترنتی ثبت‌نام کنند. نمایشگاه آسانسور و پله برقی تهران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

تاریخ برگزاری این رویداد از دوشنبه ۱۸ تیرماه لغایت پنجشنبه ۲۱ تیرماه، از ساعت ۸ صبح الی ۳ بعدازظهر است. لازم به ذکر است که حین مراحل ثبت مدارک خود در فرم ثبت‌نام، باید اطلاعات خود را به‌دقت وارد کنید و تمامی مراحل تعیین‌شده را نیز گام‌به‌گام و به‌صورت دقیق و کامل تکمیل فرمایید.

همچنین باید به این موضوع نیز اشاره کرد که اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با برگزاری این نمایشگاه، از طریق پیام کوتاه به متقاضیان عزیز ارسال خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر برای ثبت‌نام می‌بایست منتظر ماند تا اخبار و اطلاعات بیشتری توسط مسئولین برگزاری نمایشگاه ارائه شود.

سخن نهایی

نمایشگاه آسانسور و پله برقی تهران را می‌توان ازجمله برترین رویدادهای صنعتی و فناوری در زمینه ساخت بناهای مدرن دانست. ساختمان‌های مدرن جهان همچون فروشگاه‌ها، مجموعه‌های ورزشی و تفریحی، فرودگاه‌ها، ترمینال‌ها و موارد مشابه، ازجمله اصلی‌ترین مشتریان پله‌های برقی هستند؛ اما آسانسور، ازجمله محصولاتی است که علاوه‌بر موارد مذکور، طیف وسیعی از ساختمان‌های مختلف شخصی یا اداری و سازمانی را نیز در بر می‌گیرد.

سیزدهمین رویداد بین‌المللی آسانسور و پله برقی ایران، فرصتی عالی برای شرکت‌ها، مشتریان، متخصصان و علاقه‌مندان این حوزه است تا ضمن ایجاد ارتباطی نزدیک‌تر با یکدیگر، از فرصت‌های بسیار خوب همکاری و سرمایه‌گذاری نیز برخوردار شوند. به‌علاوه، این رویداد مهم می‌تواند فرصتی عالی برای تبلیغ محصولات و کسب مشتریان داخلی و خارجی نیز باشد. اگر قصد ثبت‌نام در این نمایشگاه را دارید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت iccexpo.com، نسبت‌به درج اطلاعات و ثبت‌نام خود اقدامات لازم را انجام دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.