سامسونگ نشان می دهد که از عمر باتری گلکسی رینگ چه انتظاری باید داشت

در اوایل سال جاری، سامسونگ از راه اندازی حلقه گلکسی خبر داد. دیروز، این شرکت کره جنوبی بالاخره حلقه گلکسی را از نزدیک به نمایش گذاشت، اما هنوز اطلاعات زیادی در مورد ویژگی های حلقه ردیابی تناسب اندام، قیمت یا تاریخ عرضه آن فاش نکرد. مدیر اجرایی این شرکت در جریان نمایشگاه MWC 2024 در بارسلون، اسپانیا، مقداری از عمر باتری گلکسی رینگ را پر کرد.

انتظارات عمر باتری Galaxy Ring

در گفتگو با رئیس گروه SK Chey Tae-won و رئیس SK Telecom، Yoo Young-sang، رئیس Samsung MX (Mobile Experience) TM Roh فاش کرد (از طریق @Tech_Reve) که Galaxy Ring با یک بار شارژ می تواند تا 9 روز دوام بیاورد. این بسیار طولانی تر از گلکسی واچ 5 پرو است که طولانی ترین ساعت هوشمند سامسونگ است. با این حال، به اندازه گلکسی فیت 3 نیست که با یک بار شارژ می تواند تا 13 روز دوام بیاورد. دستگاه را می توان با استفاده از پین های پوگو و آداپتور مخصوص شارژ کرد.

TM Roh همچنین فاش کرد که حلقه گلکسی می تواند اشباع اکسیژن خون و خواب را به لطف حسگرهایی که در داخل دستگاه قرار داده شده است، ردیابی کند. این اطلاعات به یک تلفن هوشمند جفت شده منتقل می شود و با برنامه Samsung Health همگام سازی می شود. از تصاویر منتشر شده توسط سامسونگ، به نظر می رسد حلقه گلکسی می تواند ضربان قلب، SpO2، مراحل، تمرینات و خواب را ردیابی کند. با این حال، دستگاه احتمالاً به دلیل نداشتن GPS نمی تواند تمرینات در فضای باز را ردیابی کند.

حلقه گلکسی در سه رنگ و چندین اندازه عرضه خواهد شد. در حالی که سامسونگ قیمت گلکسی رینگ را اعلام نکرده است، اما ممکن است بین گلکسی فیت 3 و گلکسی واچ 6 قرار گیرد، بنابراین محدوده قیمتی 100 تا 200 دلاری محتمل است. این دستگاه می تواند در نیمه دوم سال جاری در کنار گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 عرضه شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.