سامسونگ تا ساعتی دیگر Galaxy Ring را به نمایش می گذارد

سامسونگ در پایان رویداد Galaxy S24 Unpacked در ماه گذشته، همه ما را غافلگیر کرد. مدتی بود که شایعه شده بود که این شرکت در حال کار بر روی یک حلقه هوشمند جدید است، این شرکت با نمایش اجمالی از دستگاه جدید این شایعات را تأیید کرد.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد حلقه گلکسی که به طور رسمی معرفی شده است، وجود ندارد، اما هر آنچه که به رسانه ها راه پیدا کرده است، دستگاه را بسیار امیدوارکننده می کند. خوشبختانه، انتظار به پایان می رسد زیرا سامسونگ تأیید کرده است که بالاخره فردا حلقه گلکسی را به نمایش می گذارد.

Galaxy Ring فردا در نمایشگاه MWC 2024 رونمایی عمومی می شود

اگرچه ممکن است مدتی طول بکشد تا حلقه گلکسی برای عموم عرضه شود، اما سامسونگ تأیید کرده است که برای اولین بار در کنگره جهانی موبایل 2024 در بارسلون که فردا آغاز می شود، حلقه گلکسی را به صورت عمومی به نمایش خواهد گذاشت. Galaxy Ring یک دستگاه پوشیدنی جدید خواهد بود که به کاربران امکان می دهد تناسب اندام و سلامت خود را با دستگاهی که پوشیدن آن بسیار راحت است و دارای سنسورهای تخصصی است اندازه گیری کنند.

باید منتظر ماند و دید که آیا سامسونگ به بازدیدکنندگان غرفه خود اجازه می دهد تا با حلقه گلکسی رینگ به طور عملی استفاده کنند یا در پشت جعبه شیشه ای محافظ باقی می ماند مانند گلکسی فولد اصلی زمانی که در نمایشگاه MWC سامسونگ در سال 2019 پس از رونمایی توسط گلکسی فولد ظاهر شد.

به هر حال، هیجان‌انگیز است که در نهایت می‌توانیم ببینیم محصول کاملاً جدیدی که همه ما منتظر آن بودیم، چه شکلی است. این اولین نگاه ما به طراحی و ظاهر و ظاهر کلی خواهد بود، اگرچه باید دید که آیا سامسونگ نسخه تولیدی نهایی حلقه گلکسی را به نمایش می گذارد یا خیر.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.