آنر پد 9 در کنار آنر 90 GT در 21 دسامبر عرضه می شود

آنر به طور رسمی تاریخ عرضه گوشی هوشمند آینده خود، آنر 90 GT را اعلام کرد. این دستگاه قرار است در 21 دسامبر ( 30 آذر) عرضه شود و انتظار می‌رود که آنر پد 9 نیز همراه آن باشد. پوستر فاش شده در Weibo تایید می‌کند که آنر پد 9 در همان روز با آنر جی تی 90 عرضه خواهد شد.

پوستر تبلت را با ماژول دوربین تک لنز وسط در پشت نشان می دهد. این فاش همچنین به پردازنده Snapdragon 6 Gen 1 اشاره می کند که نشان دهنده عملکرد میان رده مشابه آنر پد 8 است. پوستر همچنین نشان می دهد که این تبلت بر روی سیستم عامل MagicOS مبتنی بر اندروید اجرا خواهد شد. علاوه بر این، انتظار می رود قیمت آن با Honor Pad 8 قابل مقایسه باشد.

در افشاگری دیگری توسط ایستگاه گفتگوی دیجیتال اطلاعاتی، ما می‌توانیم سه گزینه رنگی برای تبلت را ببینیم: خاکستری، سبز و سفید، که رنگ دومی دارای پوشش گرادیان است. این تبلت همچنین با یک کیبورد و یک قلم همراه است. فاش شده همچنین یک گزینه ذخیره سازی 512 گیگابایتی را نشان می دهد. در زمان عرضه، Pad 8 دارای قیمت اولیه 1499 یوان (222 دلار) در چین است.

اگرچه اطلاعات فاش شده قبلاً تاریخ عرضه این تبلت را تأیید کرده است، اما پیش‌بینی می‌کنیم که آنر به زودی در رابطه با جزئیات عرضه این تبلت اعلام رسمی ارائه کند.

این تبلت قبلاً گواهی 3C را دریافت کرده است که پشتیبانی از شارژ 35 وات را تأیید می کند. علاوه بر این، گواهینامه TRDA امارات، شماره مدل (HEY2-W09) را نشان می‌دهد و نسخه Wi-Fi-only، مشابه آنر پد 8 را تأیید می‌کند.

بر اساس اطلاعات فاش شده، به نظر می رسد آنر پد 9 یک دستگاه میان رده است که احتمالاً ویژگی های اصلی پد 8 را به ارث برده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.