آنر از MagicBook Pro 16 با پردازنده Core Ultra 7 155H رونمایی کرد

آنر به تازگی از قدرتمندترین لپ تاپ خود تا به امروز رونمایی کرد. MagicBook Pro 16 دارای پردازنده Intel Core Ultra 7 155G، پردازنده گرافیکی 8 گیگ NVIDIA RTX 4060، 1 ترابایت فضای ذخیره سازی و 32 گیگابایت رم است.

لپ تاپ بدنه فلزی در رنگ سفید رنگین کمانی خنک عرضه می شود که آنر می گوید از فناوری اسپری رنگ آمیزی سه بعدی برای رسیدن به این اثر استفاده می کند.

MagicBook Pro 16 دارای یک صفحه کلید با اندازه کامل با Numpad در سمت راست است. در زیر یک ترک پد شیشه ای عظیم قرار دارد و در طرفین کیبورد دو مشبک بلندگو قرار دارند. این لپ‌تاپ در مجموع شش بلندگو دارد و آنر می‌گوید از صدای فضایی پشتیبانی می‌کند. 2 میکروفون در هواپیما وجود دارد.

کاربران می توانند با استفاده از یک خواننده اثر انگشت در داخل دکمه پاور و یک دوربین مادون قرمز در قاب بالای نمایشگر، با Windows Hello احراز هویت کنند.

Upfront یک صفحه نمایش 16 اینچی FullView با رزولوشن 3072×1920 پیکسل، 500 نیت روشنایی، پوشش 100 درصدی گاموت های DCI-P3 و sRGB و همچنین پشتیبانی از HDR است. صفحه نمایش با حاشیه های 3 میلی متری احاطه شده است و نسبت صفحه نمایش به بدنه 93 درصدی دارد.

Core Ultra 7 155H Intel’s Core Ultra 7 است – جدیدترین تراشه های بازسازی شده Meteor Lake اینتل. دارای 16 هسته فیزیکی با 6 عملکرد، 8 بازده و 2 هسته جدید کم مصرف، 22 رشته و 2 عدد موتور محاسبات عصبی Gen3 Intel. این آخرین نکته کلیدی است – همه CPUهای جدید اینتل دارای یک واحد پردازش عصبی (NPU) برای وظایف CPU و GPU با هوش مصنوعی هستند – تاری پس‌زمینه، ردیابی چشم، پر کردن مولد و غیره.

پردازنده گرافیکی مجزا NVIDIA RTX 4060 دارای 8 گیگابایت حافظه است و به راحتی از پردازنده گرافیکی داخلی Xe اینتل برای بازی ها و تولید محتوا عبور می کند.

MagicBook Pro 16 دارای باتری 75 وات ساعتی است که آنر می گوید در تست باتری PCMark 10 به 10 ساعت می رسد. وزن این لپ تاپ 1.86 کیلوگرم است که با توجه به سخت افزار داخل و اندازه آن بد نیست.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.