سری اینفینیکس Smart 8 به زودی در هند عرضه می شود

اینفینیکس اخیرا تایید کرده است که گوشی هوشمند اسمارت 8 اچ دی را در 8 دسامبر در هند معرفی خواهد کرد. به نظر می رسد هند به زودی گوشی هوشمند Infinix Smart 8 را دریافت خواهد کرد که اخیراً در نیجریه معرفی شده است.

مشخص نیست که چه تعداد دستگاه در سری اسمارت 8 گنجانده شده است. سری Smart 7 برای هند شامل دو مدل مانند Smart 7 HD و Smart 7 بود. از این رو، احتمالاً سری 8 حداقل دو مدل به نام‌های Smart 8 HD و Smart 8 خواهد داشت.

همانطور که در بالا ذکر شد، Infinix Smart 8 HD در حال حاضر تایید شده است که در تاریخ 8 دسامبر عرضه خواهد شد. باید دید که اسمارت 8 در کنار مدل HD عرضه خواهد شد یا خیر. انتظار می رود نوع HD دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی LCD HD+ 90 هرتز با حداکثر روشنایی 500 نیت، اسکنر اثر انگشت در کنار، حافظه UFS 2.2 و درگاه USB-C باشد. در حالی که مشخصات دیگر آن هنوز فاش نشده، مشخص است که در رنگ هایی مانند سبز، طلایی، مشکی و سفید در دسترس خواهد بود.

مشخصات اینفینیکس Smart 8

نسخه نیجریه Infinix Smart 8 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی HD+ 90Hz با 500 نیت روشنایی، دوربین جلو 8 مگاپیکسلی و سیستم دوربین دوگانه با لنز 13 مگاپیکسلی + AI در پشت است. روی اندروید 13 با لایه ای از XOS در بالا اجرا می شود.

اسمارت 8 دارای چیپست Unisoc T606، 3 گیگابایت / 4 گیگابایت رم، حداکثر 8 گیگابایت رم مجازی و 64 گیگابایت / 128 گیگابایت حافظه داخلی است. باتری 5000 میلی آمپری دارد که از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند. برای امنیت، یک اسکنر اثر انگشت در کنار آن تعبیه شده است.

برای یادآوری، بازارهای آفریقا و هند نسخه های متفاوتی از اسمارت 7 را دریافت کردند. باید دید که آیا هند همان اسمارت 8 موجود در نیجریه را دریافت خواهد کرد یا خیر.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.