بررسی Inbook Y2 پلاس، لپ‌تاپ مقرون‌به‌صرفه برای نیازهای روزمره

آیا به دنبال یک لپ تاپ جدید با قیمت 20 میلیون هستید؟ اینفینیکس تعدادی از آنها را ارائه می دهد، و یکی از جدیدترین مدل ها Inbook Y2 پلاس است که به تازگی در هند با قیمت 27,490 روپیه (~ 330 دلار) رسمی شده است.

این لپ‌تاپ مقرون‌به‌صرفه وعده ارائه طیف وسیعی از قابلیت‌ها و مشخصات را می‌دهد که نیازهای محاسباتی روزمره را برآورده می‌کند. بیایید بررسی کنیم که چگونه اینفینیکس Inbook Y2 پلاس در بخش قیمتی خود متمایز است و ترکیبی جذاب از طراحی، عملکرد و ارزش را برای مصرف‌کننده‌ای که از بودجه آگاه هستند ارائه می‌کند.

داخل جعبه اینفینیکس Inbook Y2 پلاس چیست؟

بسته بندی خرده فروشی Inbook Y2 Plus شامل موارد زیر است:

  • لپ تاپ Inbook Y2 پلاس
  • شارژر 65 واتی Type-C
  • کابل USB-C به USB-C (طول حدود 2 متر)
  • جزوه دستورالعمل

طراحی

اینفینیکس به دلیل اولویت‌بندی برتری طراحی، حتی در گوشی‌های هوشمند سطح ابتدایی خود، شهرت دارد و Inbook Y2 پلاس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این لپ‌تاپ علیرغم اینکه در رده مقرون‌به‌صرفه قرار می‌گیرد، از آلیاژ آلومینیوم با طراحی مینیمالیستی دو رنگ روی درب خودنمایی می‌کند. در حالت بسته، ضخامت نوت بوک 17.95 میلی متر است.

با وزن 1.8 کیلوگرم، ممکن است سبک ترین در رده خود نباشد، اما به دلیل ساختار باریک و حاشیه های کم، به عنوان یکی از زیباترین نوت بوک ها متمایز است. با چرخاندن لپ‌تاپ در پشت، چهار پد لاستیکی، مشبک‌های بلندگوی دوگانه و دریچه‌های هوای دوگانه نمایان می‌شوند.

پنل 15.6 اینچی IPS LCD اینفینیکس Inbook Y2 پلاس وضوح Full HD را تولید می کند و زوایای دید خوبی را با حداکثر روشنایی 260 نیت ارائه می دهد. این باعث می شود تا آن را به ویژه روشن کند و طراحی براق لپ تاپ را تکمیل کند.

طبق برگه مشخصات، صفحه نمایش 85 درصد طیف رنگی sRGB را ارائه می دهد. صفحه نمایش برای استفاده راحت در محیط داخلی به اندازه کافی روشن است و حاشیه های نازک آن تجربه بصری را بیشتر می کند و احساسی فراگیر را ارائه می دهد.

بلندگوها

بلندگوهای دوگانه داخلی Inbook Y2 Plus، همراه با پردازش صوتی DTS، به دلیل صدای بلندشان قابل توجه هستند و کیفیت صدای کافی را برای اهداف مختلف، از بازی های معمولی گرفته تا تماشای فیلم و شرکت در جلسات آنلاین، ارائه می دهند.

صفحه کلید

در مورد صفحه کلید، Inbook Y2 Plus یک تجربه تایپ دلپذیر را ارائه می دهد. همانطور که در تصاویر به اشتراک گذاشته شده در بررسی مشهود است، فاقد صفحه کلید عددی اختصاصی است که آن را به یک صفحه کلید جمع و جور یا بدون ده کلید تبدیل می کند. قابل توجه است که فضای قابل توجهی در دو طرف صفحه کلید وجود دارد که نشان دهنده احتمال گنجاندن یک صفحه کلید عددی اختصاصی توسط این شرکت است. طبق این برند، صفحه کلید 1.5 میلی متر حرکت کلید و زمان پاسخ 5 میلی ثانیه را ارائه می دهد.

برای فعال کردن ویژگی نور پس زمینه، کاربران می توانند از کلیدهای ترکیبی Fn + F3 استفاده کنند و همان کلیدها را دوباره فشار دهید تا روشنایی یک سطح افزایش یابد. مهم است که مشخص شود ویژگی نور پس زمینه به طور خودکار هنگام راه اندازی لپ تاپ فعال نمی شود. کاربران باید آن را به صورت دستی فعال کنند. صفحه لمسی شیشه ای AG با اندازه سخاوتمندانه (6.3 اینچی) بصری است و به طور بالقوه نیاز به ماوس خارجی را نفی می کند. با فضای کافی برای استراحت کف دست، پد لمسی به طراحی کلی کاربر پسند کمک می کند.

عملکرد و عمر باتری

اینفینیکس Inbook Y2 Plus با استفاده از پردازنده های نسل یازدهم اینتل Core i3 (11155G4) یا i5 (1155G7)، عملکرد قابل اعتمادی را برای کارهای روزمره ارائه می دهد. در حالی که تراشه‌های جدیدتر نسل سیزدهم و چهاردهم وجود دارند، لپ‌تاپ‌های با قیمت مشابه از سایر برندهای معتبر اغلب هنوز از این پردازنده‌های نسل یازدهم استفاده می‌کنند.

این باعث می‌شود Inbook Y2 Plus برای فعالیت‌هایی مانند پردازش کلمه، مرور وب و بازی‌های سبک انتخابی مناسب باشد. علاوه بر این، حافظه SSD NVMe PCIe 3.0 زمان بوت سریع را تضمین می کند و صفحه دسکتاپ را در عرض 10 ثانیه بالا می برد.

Inbook Y2 Plus در دو پیکربندی عرضه می شود: Core i3 با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD و Core i5 با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD.

عمر باتری رضایت بخش است، با یک باتری 50 وات ساعتی حدود 1.5 ساعت طول می کشد تا در هنگام استفاده شارژ شود. نکته مثبت دیگر شارژر 65 واتی Type-C است که از نظر اندازه با یک شارژر گوشی هوشمند قابل مقایسه است. این شارژر جمع و جور یک راحتی بزرگ برای حمل و نقل، چه در دانشگاه، چه در محل کار و چه در پرواز است.

اتصال، پورت ها و سایر ویژگی ها

Inbook Y2 پلاس گزینه های اتصال بی سیم مانند Wi-Fi 802.11ac و بلوتوث 5.1 را ارائه می دهد. در سمت چپ دستگاه یک پورت HDMI 1.4، یک پورت USB Type-A 3.0، یک پورت USB Type-C با پشتیبانی از شارژ و یک نشانگر LED وجود دارد. سمت راست آن دارای یک پورت USB Type-A 3.0، یک USB Type-C، یک اسلات کارت SD و یک جک ترکیبی صدا/هدست 3.5 میلی متری است.

فلاش دوگانه ال ای دی Infinix Inbook Y2 Plus را می توان با فشار دادن کلید Fn+Space روشن کرد.

وب‌کم 2 مگاپیکسلی که با فلاش LED دوگانه عرضه می‌شود، در عین کاربردی بودن، فضایی را برای پیشرفت باقی می‌گذارد و کاربران پیشنهاد می‌کنند که برند باید روی تقویت این جنبه برای مدل‌های آینده تمرکز کند. در حالی که دستگاه ها مجهز به میکروفون دوگانه هستند، هیچ اسلات قفل کنزینگتون، درگاه اترنت یا حسگر اثر انگشت روی دستگاه وجود ندارد.

جمع بندی

به طور خلاصه، Inbook Y2 Plus خود را به عنوان یک نوت بوک سطح پایه قوی معرفی می کند که طراحی چشمگیر و مشخصات مناسبی را ارائه می دهد. اگرچه ممکن است نسبت به نسل قبلی خود یعنی نسل دهم Inbook Y1 Plus ارتقاء قابل توجهی نداشته باشد، اما به عنوان یک انتخاب قابل اعتماد برای کاربرانی که به دنبال یک لپ تاپ مقرون به صرفه با ویژگی های مدرن هستند می باشد. طراحی شیک و عملکرد رضایت بخش لپ تاپ، آن را به یک رقیب در بخش نوت بوک سطح پایه تبدیل کرده است.
امتیاز دهید
منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.