احتمالا اپل با تاچ آیدی خداحافظی می کند، آیفون 16 بدون Touch ID عرضه می شود

آیفون مدتی است که از ویژگی «Touch ID» در گوشی‌های هوشمند خود استفاده نمی‌کند. شایعه‌ای در اینترنت منتشر شد که ادعا می‌کند سری آیفون 16 آینده می‌تواند علاوه بر ویژگی Face ID، دارای ویژگی Touch ID باشد. با این حال، گزارش های رسانه ای حاکی از آن است که این شایعات واقعیت ندارند، زیرا اپل قصد دارد برای همیشه با این ویژگی خداحافظی کند.

نکات برجسته

  • طبق گزارش ها، سری آیفون 16 سال آینده، به احتمال زیاد، از ویژگی «Touch ID» استفاده نخواهد کرد.
  • تنها محدودیت هایی که باقی مانده است برای آیفون SE 3 استفاده می شود.
  • این می تواند به این معنی باشد که اپل در حال حذف Touch ID از لیست ویژگی های خود است.

طبق گزارش ها، سری آیفون 16 سال آینده، به احتمال زیاد، از ویژگی «Touch ID» استفاده نخواهد کرد. این به کاربران امکان داد تا دستگاه خود را از طریق اثر انگشت خود تأیید کنند، که یک ویژگی محبوب در اندروید است.

در پست اخیر در Weibo، یک کارشناس مدارهای مجتمع فاش کرد که تجهیزاتی که اپل برای ساخت تراشه‌هایی که Touch ID را در گوشی‌های هوشمند خود فعال می‌کنند، استفاده می‌کند، برای همیشه خاموش شده است. تنها محدودیت‌هایی که باقی مانده است برای آیفون SE 3 استفاده می‌شود. MacRumors همچنین گزارش داد که این به وضوح به این معنی است که اپل قصد ندارد تاچ ID را به گوشی‌های هوشمند خود بازگرداند.

علاوه بر این، گزارش های رسانه ای اشاره کردند که هیچ منبع معتبری برای تایید برنامه های اپل برای تاچ آی دی در سری آتی آیفون 16 وجود ندارد. با این حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که آخرین سری آیفون‌های آیفون SE با تاچ آیدی ادامه نمی‌یابد و با احراز هویت Face ID در آیفون SE 4 جایگزین می‌شود.

این می تواند به این معنی باشد که اپل در حال حذف Touch ID از لیست ویژگی های خود است.

در اخبار دیگر، اپل در حال انجام اقداماتی است تا پیام کوتاه بین کاربران اندروید و iMessage را روان‌تر کند. اخیراً فاش شده است که از استاندارد پیام رسانی RCS (خدمات ارتباط غنی) گوگل در آیفون ها پشتیبانی می کند تا ارتباط را آسان تر کند.

اکنون باید تا سال آینده منتظر بمانیم تا بفهمیم اپل واقعاً قصد دارد با چه چیزی پیش برود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.