نمونه اولیه آیفون 16 پرو به جای Dynamic Island با بریدگی سوراخ دار آزمایش می شود

سری آیفون 15 هنوز دو ماه است که عرضه نشده است، اما در حال حاضر در حال بررسی شایعات در مورد سری آیفون 16 سال آینده هستیم. طبق گفته های «X» و شرور Dragon Ball Z Majin Bu (از طریق Wccftech)، اپل در حال حاضر در حال آزمایش یک نسخه اولیه از Phone 16 Pro با بریدگی سوراخ به جای Dynamic Island است. جزیره دینامیک سال گذشته روی آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس عرضه شد و امسال در هر چهار مدل آیفون 15 موجود است.

به نظر می رسد برای خداحافظی با جزیره پویا خیلی زود است. به گفته راس یانگ، مشاور دقیق و مدیرعامل Display Supply Chain Consultants (DSCC)، هر چهار مدل آیفون 16 دارای جزیره پویا خواهند بود. خبر بزرگ سال آینده افزایش اندازه نمایشگرهای مدل های پرو از 6.1 اینچی در آیفون 15 پرو به 6.3 اینچی در آیفون 16 پرو خواهد بود. و صفحه نمایش 6.7 اینچی آیفون 15 پرو مکس با آیفون 16 پرو مکس به 6.9 اینچ افزایش خواهد یافت.

آیفون 16 پرو - چیکاو

یانگ تغییرات بزرگی را برای آیفون 17 در سال 2025 می بیند زیرا در آن سال انتظار دارد مدل های غیر پرو با اندازه صفحه نمایش مدل های پرو مطابقت داشته باشند. بنابراین در آن سال آیفون 17 و آیفون 17 پرو هر دو دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی خواهند بود در حالی که آیفون 17 پلاس و آیفون 17 پرو مکس هر کدام به صفحه نمایش 6.9 اینچی مجهز خواهند شد. یانگ می گوید که جزیره دینامیک همچنان در مدل های غیر پرو در سال 2025 یافت می شود و برای اولین بار در گوشی های ارزان قیمت تر، از نمایشگر ProMotion 120 هرتزی استفاده می شود.

اپل در حال آزمایش نسخه سوراخ‌دار آیفون 16 پرو است، اما ممکن است نهایی نشود. جزئیات به مارس سال آینده بستگی دارد. من حدس می زنم که به احتمال زیاد ما چنین نسخه ای را تا آیفون 17 نخواهیم دید.

سری آیفون 17 پرو در سال 2025 به یک ماژول Face ID زیر نمایشگر با بریدگی سوراخ بر روی صفحه نمایش مشابه آنچه که در حال حاضر بر روی آیفون 16 پرو آزمایش شده است، منتقل خواهد شد. در مورد جزیره دینامیک، پیش‌بینی یانگ این ویژگی را نشان نمی‌دهد که در خط آیفون 17 پرو ظاهر می‌شود، بنابراین ما نمی‌دانیم که آیا اپل از قبل به این فکر می‌کند که جزیره پویا را از بین ببرد.

راس یانگ پیش‌بینی می‌کند که نمایشگرهای خطوط آیفون 16 و آیفون 17 چه ویژگی‌هایی دارند – نمونه اولیه آیفون 16 پرو در حال آزمایش با بریدگی سوراخ‌دار به جای Dynamic Island است.

راس یانگ پیش بینی می کند که نمایشگرهای آیفون 16 و آیفون 17 چه ویژگی هایی دارند - چیکاو

راس یانگ پیش بینی می کند که نمایشگرهای آیفون 16 و آیفون 17 چه ویژگی هایی دارند

با توجه به هیجانی که جزیره داینامیک در هنگام معرفی غافلگیرکننده در جریان رونمایی از سری آیفون 14 2022 ایجاد کرد، قابلیت های واقعی این ویژگی بسیار ناچیز است، اگرچه هنوز امید وجود دارد که اپل عملکردهای بیشتری را برای جایگزینی ناچ اضافه کند.

Majin Bu در توییت خود اشاره می کند که اپل هنوز دقیقاً تصمیم نگرفته است که آیا از یک سوراخ سوراخ برای مدل های آیفون 16 پرو سال آینده استفاده خواهد کرد یا خیر. او همچنین می‌گوید تا جایی که می‌داند، جزیره دینامیک می‌تواند در آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس بازگردد. در حال نوشتن در مورد سوراخ پانچ در حال آزمایش روی آیفون 16 پرو، راهنمایی‌کننده می‌گوید: “با این حال من فقط گفتم که آنها در حال آزمایش آن نسخه هستند اما احتمال انتشار آن بسیار کم است.”

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.