شاید لازم باشد برای استفاده از هوش مصنوعی Galaxy S24 به سامسونگ پول پرداخت کنید

از نظر ظاهری، هوش مصنوعی مولد قرار است گوشی های پرچمدار سال آینده را تعریف کند. سامسونگ قبلاً تأیید کرده است که تلفن های 2024 آن ویژگی های هوش مصنوعی مولد را ارائه می دهند. با این حال، یک شایعه جدید نشان می دهد که این شرکت ممکن است این ویژگی ها را به عنوان بخشی از یک سرویس اشتراک ارائه دهد.

هوش مصنوعی مولد روی دستگاه کار می‌کند، به این معنی که می‌توانید از عملکردی شبیه به ChatGPT در Galaxy S24 حتی زمانی که به اینترنت متصل نیست استفاده کنید.

قرار دادن ویژگی‌های gen-AI در پشت دیوار پرداخت، معکوس خواهد بود

فناوری که ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد را برای گلکسی اس 24 به ارمغان می‌آورد، قبلاً روشن شده است. کوالکام ماه گذشته از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 رونمایی کرد. این مجموعه ای از ویژگی های هوش مصنوعی روی دستگاه را در انواع اسنپدراگون سری گلکسی اس 24 نیرو می دهد. گفته می شود تراشه اگزینوس 2400 سامسونگ برای گلکسی اس 24 نیز به شدت بر روی هوش مصنوعی مولد تمرکز دارد.

بر اساس یک شایعه اثبات نشده در X، سامسونگ به طور فعال ایده ارائه ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 روی دستگاه را از طریق یک سرویس اشتراک دنبال می‌کند. این سرویس اشتراک دقیقاً چه شکلی می تواند داشته باشد هنوز مشخص نیست، اما از بین تمام خدمات مبتنی بر اشتراکی که این شرکت می تواند راه اندازی کند، این بی نتیجه ترین خواهد بود.

در حال حاضر هیچ مدرک دیگری برای حمایت از این شایعه وجود ندارد. بنابراین ممکن است که این چیزی بیش از یک شایعه نباشد. تصور اینکه سایر سازندگان برای ویژگی‌های هوش مصنوعی تولیدی روی دستگاه هزینه بپردازند، سخت است. به‌ویژه زمانی که این فناوری محبوب نیست و باید به کاربر معمولی زمان بدهید تا بفهمد این فناوری چه کاری می‌تواند برای آنها انجام دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.