بررسی رندرهای گلکسی S24 در رنگ‌های مورد انتظار

سری پرچمداران پریمیوم آینده سامسونگ، گلکسی اس 24، علیرغم انتشار رسمی آن چند ماه دیگر، در فضای آنلاین سر و صدا ایجاد می کند. طبق معمول، افشاگری‌ها و شایعات در حال پخش شدن هستند و نگاهی اجمالی به اتفاقات آینده دارند.

مشاور مشهور راس یانگ، که به دلیل پیش‌بینی‌های دقیق کهکشان شناخته می‌شود، اخیراً گزینه‌های رنگی سری گلکسی اس 24 را مورد توجه قرار داده است. رنگ‌های مورد انتظار شامل مشکی، خاکستری، بنفش و زرد است که تنوعی را به گلکسی S24، Galaxy S24 Plus و Galaxy S24 Ultra اضافه می‌کند.

گلکسی اس 24 - چیکاو

بر اساس آنچه که شایعات در مورد رنگ‌های گلکسی اس 24 و به خصوص پیش‌بینی‌های یانگ می‌گویند، تصمیم گرفتیم تا گزینه‌های رنگی پیشنهادی را بازسازی کرده و با شما به اشتراک بگذاریم.

با این حال، سامسونگ ممکن است شگفتی هایی را در آستین خود داشته باشد و اشاره کند که چهار رنگ فاش شده ممکن است تنها انتخاب برای سری گلکسی اس 24 نباشد. یانگ امکان سه رنگ انحصاری نارنجی، آبی روشن و سبز روشن را پیشنهاد می‌کند که صرفاً برای فروشگاه رسمی سامسونگ رزرو شده است.

اگر شایعات درست باشند، هنگام خرید پرچمدار جدید خانواده گلکسی، این گزینه های رنگی در اختیار شما خواهد بود. علاوه بر این، گمانه زنی هایی وجود دارد که سری گلکسی اس 24 می تواند دارای قاب تیتانیومی شبیه به آخرین آیفون 15 پرو باشد.

انتظار می‌رود که گلکسی اس 24 جدیدترین اسنپدراگون 8 نسل 3 را در خود جای دهد و انتظارات را برای لقب «هوشمندترین تلفن هوش مصنوعی» در بازار تقویت کند.

با نزدیک شدن به پنجره عرضه سری گلکسی اس 24، صاحبان صنعت اولین عرضه در ژانویه 2024 را پیشنهاد می کنند و برخی گمانه زنی ها در مورد رویداد عرضه در 18 ژانویه را مطرح می کنند. با نزدیک شدن به رونمایی، خود را برای هجوم شایعات، درزها و اطلاعات در ماه های آینده آماده کنید. منتظر به روز رسانی ها باشید!

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.