قلم S ممکن است در گلکسی Z Fold 6 خانه خودش را پیدا کند

در حالی که سامسونگ گلکسی Z Fold 5 از لوازم جانبی S Pen پشتیبانی می کند، هیچ سیلو یا محفظه دیگری برای S Pen روی بدنه تاشو وجود ندارد. و قلم S یک خرید اضافی اختیاری برای کسانی است که تاشو به سبک کتاب می‌خرند. اما این ممکن است تغییر کند زیرا پتنت ایالات متحده که توسط اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) به سامسونگ الکترونیک اعطا شده است نشان می دهد که سامسونگ راهی را برای دارندگان مدل آینده Galaxy Z Fold ابداع کرده است تا قلم دیجیتال را روی دستگاه ذخیره کنند تا همیشه این کار را انجام دهد. زمانی که به آن نیاز دارند آنجا باشند.

سامسونگ حق ثبت اختراع ذخیره سازی روی گوشی را برای قلم اس پن در گوشی گلکسی زد فولد دریافت می کند

این حق اختراع با عنوان “دستگاه الکترونیکی با استفاده از قلم الکترونیکی و روش آن” است و به شماره ایالات متحده 11,803,268 داده شده است. تصویری از پتنت ارسال شده در “X” توسط @xleaks7 نشان می‌دهد که چگونه قلم S Pen را می‌توان در پشت یا کنار گوشی گلکسی اس فولد آینده ذخیره کرد. نه، این سیلو مانند گلکسی اس 23 اولترا نیست، اما اسلاتی است که قلم S می تواند در آن قرار بگیرد. قلم S یک لوازم جانبی اختیاری برای خریداران Galaxy Z Fold 5 است که می‌توانند آن را در یک قاب مخصوص قلم نگهداری کنند که مکانی دارد که می‌توان قلم S را تا زمانی که نیاز داشت در آن قرار داد.

سامسونگ حق ثبت اختراع ذخیره سازی روی گوشی را برای قلم اس پن در گوشی گلکسی زد فولد دریافت می کند - چیکاو

با گذاشتن فضایی در کناره یا پشت گوشی، سامسونگ می‌تواند گلکسی زد فولد 6 را با قلم S در خارج از جعبه عرضه کند و به کاربران مکانی برای ذخیره آن در دستگاه بدون ضخیم‌تر کردن دستگاه بدهد. . سامسونگ انتظار دارد سال آینده بیش از 10 میلیون گوشی تاشو بفروشد و به دنبال افزایش تعداد گوشی های با قیمت بالاتری است که سال آینده عرضه می کند. میانگین قیمت فروش سامسونگ (ASP) برای گوشی‌های هوشمندش 295 دلار در مقایسه با 988 دلار برای اپل است، بنابراین هر کاری که بتواند برای ایجاد تقاضای بیشتر برای Galaxy Z Fold 6 انجام دهد، به این شرکت در رسیدن به هدف کمک خواهد کرد.

فقط به این دلیل که سامسونگ حق ثبت اختراع ذخیره سازی S Pen را در گوشی گلکسی زد فولد 6 دریافت کرده است، به این معنی نیست که تغییر طراحی سال آینده یا اصلاً اتفاق خواهد افتاد. بسیاری از شرکت ها به طور معمول برای برخی از ایده ها درخواست ثبت اختراع می کنند، حتی اگر قصد استفاده از آنها را در آینده نزدیک نداشته باشند.

تصاویر موجود در اسناد ثبت اختراع نیز یک قلم S با دکمه های اضافی را نشان می دهد. از یک دکمه برای تعامل با تلفن استفاده می شود در حالی که نوک S Pen بالای صفحه نمایش داخلی گوشی قرار می گیرد. دکمه دیگری می تواند به سرعت رنگ خطوطی که توسط قلم S روی نمایشگر کشیده می شود را بدون نیاز به باز کردن تنظیمات گوشی تغییر دهد.

سامسونگ ممکن است با اضافه کردن قلم S به گلکسی Z فولد 6 مجبور به افزایش قیمت شود

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که اگر سامسونگ سال آینده اسلات قلم S را به گلکسی زد فولد 6 اضافه کند و قلم دیجیتال را به همراه گوشی به صورت مستقیم از جعبه اضافه کند، احتمالاً باید قیمت دستگاه را افزایش دهد. حدود 50 دلار یا هزینه اضافی را بخورید. با توجه به رقابتی که گلکسی زد فولد 5 با پیکسل فولد دارد، تعجب نخواهیم کرد که ببینیم سامسونگ قیمت اولیه گلکسی زد فولد 6 را بدون تغییر نگه دارد. Pixel Fold همچنین دارای قیمت اولیه 1799 دلار است.

یکی دیگر از رقیبی که ممکن است سامسونگ را مجبور کند قلم اس پن را از جعبه گلکسی زد فولد 6 اضافه کند، OnePlus Open است. در حالی که این دستگاه دارای قلم نیست، بسیاری معتقدند که ممکن است سیستم عکاسی بهتری نسبت به Galaxy Z Fold 5 داشته باشد.

به گفته Tom’s Guide، گلکسی Z فولد 6 می تواند دارای مقاومت در برابر گرد و غبار، صفحه نمایش پوششی بزرگتر و گسترده تر باشد، اما می تواند به همان آرایه دوربین مورد استفاده در کتاب تاشو سامی در سال 2023 مجهز شود. اینکه آیا سامسونگ یک قلم S را به همراه شکافی برای لوازم جانبی وارد می کند یا نه، همه حدس می زنند. مدل‌های تاشوی جدید تا تابستان آینده عرضه نمی‌شوند، بنابراین هنوز زمان زیادی وجود دارد تا بتوانیم بفهمیم سامسونگ چه چیزی در ذهن دارد.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.