گلکسی زد فولد 6 با نمایه باریک‌تر اما همان دوربین

تابستان امسال شاهد اضافه شدن گلکسی Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 به سری گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ بودیم. گلکسی زد فولد 5 به سبک کتاب، در مقایسه با نسل قبلی خود، گلکسی زد فولد 4، چند ارتقاء جزئی به همراه داشت. اکنون، زمزمه‌هایی در حوزه فناوری نشان می‌دهد که Z Fold 6 آینده نیز ممکن است پیشرفت‌های چشمگیری نداشته باشد.

در حالی که ممکن است سامسونگ برای Z Fold 6 تغییراتی در دستور کار داشته باشد، به نظر نمی رسد دوربین جدید بخشی از این برنامه باشد. منبع مشهور Ice Universe، همانطور که توسط Android Headlines گزارش شده است، پیشنهاد می کند که تاشو به سبک کتاب 2024 با همان سنسور 50 مگاپیکسلی موجود در Galaxy Z Fold 5 و Fold 4 خواهد ماند.

انتظار تغییرات زیادی در Galaxy Z Fold6 نداشته باشید. حداقل می توانیم از دوربین مطمئن باشیم. این همان Fold4 و Fold5 است، مطمئناً.

از سال گذشته، سامسونگ دستگاه‌های سری فولد خود را به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز کرده است، ارتقای قابل توجهی نسبت به واحد 12 مگاپیکسلی که در گلکسی زد فولد 3 ارائه شده است. اگر شایعه درست باشد، دوربین تاشو 2024 ممکن است این دوربین اصلی را حفظ کند، ، این شرکت همچنین از پرچمداران سری S خود استفاده می کند.

با ورود وان پلاس به بازار گوشی‌های تاشو با وان پلاس Open، سامسونگ با رقابت فزاینده‌ای روبرو می‌شود. و اگرچه ممکن است سامسونگ در بخش دوربین ارتقاء ندهد، به نظر می رسد که در تلاش است تا گوشی را باریک تر کند.

طبق گزارش‌های THE ELEC، سامسونگ با مهندسی معکوس جدیدترین تاشوهای خود برای درک اینکه چگونه به طراحی باریک‌تری دست یافته‌اند، صفحه‌ای از کتاب بازی رقبای چینی خود را حذف می‌کند. با داشتن این بینش ها، سامسونگ قصد دارد آنها را در تاشوهای آینده خود اعمال کند، و هدف آن شکلی نازک تر است.

در مقایسه با عرضه‌های تاشو اخیر هواوی، گلکسی زد فولد 5 سامسونگ با 13.4 میلی‌متر در حالت تا شدن، از نظر ضخامت عقب‌تر است. میت ایکس 3 هواوی که در ماه آوریل عرضه شد، دارای نمایه باریک 11.8 میلی متری است، در حالی که میت ایکس 5 که در ماه سپتامبر عرضه شد، حتی باریک تر است و ضخامت آن 11.1 میلی متر است. Mix Fold 3 شیائومی که در ماه آگوست رونمایی شد، با ضخامت 10.9 میلی‌متر پیشتاز است. واضح است که در بخش باریکی گلکسی زد فولد سامسونگ جای بهبود وجود دارد.

در یک یادداشت متفاوت، شایعه شده است که گلکسی زد فلیپ 6 با یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ارتقا یافته در پشت عرضه می شود. این پیشرفت می‌تواند قابلیت‌های تصویربرداری تلفن تاشوی برتر سامسونگ را افزایش داده و آن‌ها را با Galaxy Z Fold 5 هماهنگ کند.

البته، در حالی که Z Fold 5 دارای سه لنز در قسمت عقب است، تردید وجود دارد که Z Flip 6 حسگر سوم را به ترکیب اضافه کند، حتی با ارتقای احتمالی دوربین اصلی خود.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.