نتایج اولیه بنچمارک، عملکرد M3 Max را به سرعت M2 Ultra نشان می دهد

اولین نتایج Geekbench 6 برای تراشه M3 Max اپل ظاهر شده است که نگاهی به عملکرد CPU آن ارائه می دهد. نتایج نشان می دهد که M3 Max عملکردی مشابه تراشه M2 Ultra را با هزینه بسیار کمتر ارائه می دهد.

به نظر می رسد نتایج مربوط به مک بوک پرو 16 اینچی جدید باشد و بالاترین امتیاز چند هسته ای برای M3 Max با پردازنده 16 هسته ای 21084 است.

این بدان معناست که M3 Max به سرعت تراشه M2 Ultra است که میانگین امتیاز چند هسته‌ای 21182 در Mac Pro Tower و 21316 در Mac Studio دارد. M3 Max از نظر عملکرد CPU در حدود 1٪ از M2 Ultra است.

عملکرد تراشه اپل M3 Max

اپل ادعا می کند که تراشه M3 Max تا 50 درصد سریعتر از تراشه M2 Max است و نتایج اولیه Geekbench نیز این ادعا را تایید می کند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که بنچمارک‌ها فقط تصویری از عملکرد ارائه می‌دهند و عملکرد در دنیای واقعی می‌تواند متفاوت باشد.

مک بوک پرو 16 اینچی جدید با تراشه M3 Max از 3499 دلار در ایالات متحده شروع می شود که 500 دلار کمتر از Mac Studio با تراشه M2 Ultra است. این بدان معناست که می‌توانید با هزینه کمتری با مک‌بوک پرو 16 اینچی جدید، عملکرد یکسانی از پردازنده را دریافت کنید.

مک بوک پرو جدید اکنون برای سفارش در دسترس است، و اکثر تنظیمات در 7 نوامبر ارسال می شود در حالی که تنظیمات M3 Max در اواخر نوامبر در دسترس خواهند بود.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.