رندر های موتو جی Power 5G به بیرون درز کرده است

در حالی که مطمئناً دیدن اعضای جدید خانواده‌های گوشی‌های گران‌قیمت بسیار محبوب مانند گلکسی S یا Z سامسونگ که مدت‌ها قبل از عرضه رسمی محصولات میان‌رده، با افشاگری‌های فاش‌کننده و گزارش‌های عمیق در مورد مشخصات و ویژگی‌ها، سرفصل‌های زیادی را به خود اختصاص می‌دهند، غیرعادی نیست. از برندهایی مانند موتورولا به ندرت از سطح مشابهی از توجه اطلاعاتی، شایعه سازان و صاحبان صنعت معمولی برخوردار می شود.

این موضوع باعث می‌شود که Moto G Power 5G (2024) امروزی بسیار قابل توجه و قابل توجه باشد، و پوشش گوشی‌های متوسط ​​را کاملاً منفجر می‌کند که احتمالاً چندین ماه نور روز را با قیمتی مناسب و متوسط ​​​​می بیند.

البته، ما دقیقاً نمی دانیم که این محصول چه زمانی قرار است منتشر شود و چه قیمتی دارد، اگرچه Moto G Power 5G 299.99 دلاری (2023) که در آوریل عرضه شد، می تواند برای ایجاد انتظارات نسبتاً واقعی در هر دو مورد استفاده شود. نکته ها.

به هر حال، نسخه 2024 موتورولا با عمر باتری میان‌رده، در نگاه اول در رندرهای بدون شک کارخانه‌ای مبتنی بر CAD که توسط @OnLeaks با همکاری MySmartPrice اوایل امروز فاش شد، بسیار شبیه نسخه قبلی خود در سال 2023 است.

سوراخ مرکزی و چانه نسبتاً ضخیم به نظر نمی رسد به جایی برسد، و به Moto G Power 5G (2024) کمک می کند که هم «مدرن» به نظر برسد و هم هزینه های تولید را کنترل کند، و انتظار می رود صفحه نمایش املاک و مستغلات به طور جالبی گسترش یابد. 6.5 تا 6.7 اینچ.

از آنجایی که حاشیه‌ها در مجموع خیلی متفاوت به نظر نمی‌رسند، جای تعجب نیست که نمایشگر بزرگ‌تر باعث می‌شود G Power 2024 مجهز به 5G به طور کامل در مقایسه با مدل قبلی خود از امسال رشد کند و ارتفاع دستگاه را از این سال افزایش دهد. 163.1 تا 167.3 میلی‌متر و عرض از 74.8 تا 76.4 میلی‌متر در حالی که پروفیل 8.5 میلی‌متری بدون تغییر باقی می‌ماند.

باید دید که آیا بخش اندازه باتری دستخوش تغییراتی می شود تا جایگاه این محصول را به عنوان بهترین گوشی میان رده جا به جا کند. با توجه به افزایش اندازه صفحه نمایش، مطمئناً می توانیم امیدوار باشیم که شاهد یک سلول 6000 یا حداقل 5500 میلی آمپر ساعتی باشیم که در زیر کاپوت G Power 5G (2024) قرار دارد، اما افسوس که در حال حاضر هیچ مشخصاتی فاش نشده یا شایعه ای منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی موتو G54 5G

آیا تنظیمات اسرارآمیز دوربین دوگانه پشتی گوشی آینده، نشان‌دهنده ارتقا یا کاهش نسبت به سیستم سه‌گانه 50 + 2 + 2 مگاپیکسلی در پشت Moto G Power 5G (2023) است. تنها چیز دیگری که می دانیم این است که جک هدفون راه به جایی نمی برد و همچنان به این دستگاه های مقرون به صرفه برتری نسبت به بسیاری از بهترین گوشی ها با پیشرفته ترین مشخصات موجود می دهد.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.