موتورولا Edge 50 Ultra را در Peach Fuzz به نمایش می گذارد

چند روز پیش موتورولا تایید کرد که Edge 50 Ultra دارای شارژ سریع 125 واتی خواهد بود. این توییت انیمیشنی از اجزای داخلی گوشی را نشان می‌داد اما خود گوشی را نشان نداد. این جدیدترین تیزر مرحله اضافی را انجام می دهد.

در اینجا نگاهی به گوشی رنگ‌شده با رنگ سال ۲۰۲۴ پنتون به نام «Peach Fuzz» داریم. این رنگ قبلا در Motorola Edge 40 Neo و Razr 40 Ultra استفاده شده است.

اگر به موتورولا اج 50 اولترا برگردیم، طراحی همانطور که در رندرها با جزیره دوربین در بالا سمت چپ دیده‌ایم است. شکل بیضی عدسی سوم – پریسکوپ 72 میلی متری است.

بر اساس اطلاعات فاش شده، می دانیم که Ultra از اسنپدراگون 8s نسل 3 قدرت می گیرد، صفحه نمایش خمیده 6.7 اینچی FHD+ 165 هرتزی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد داشت. به لطف همکاری موتورولا با کورنینگ، باید از گوریلا گلس نیز استفاده کند.

رویداد Motorola Edge 50 به طور رسمی برای 16 آوریل (فردا) برنامه ریزی شده است، که مصادف با راه اندازی اروپایی موتورولا Edge 50 Pro (Snapdragon 7 Gen 3, 125W) است.

علاوه بر Ultra و Pro، ما انتظار داریم یک مدل Fusion (که گفته می شود با Snapdragon 6 Gen 1 و شارژ 68W) مشاهده می شود. Ultra همچنین باید با نام Motorola Edge+ 2024 وارد ایالات متحده شود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.