دیسکریپشن (Description) در یوتیوب چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

توضیحات در یوتیوب یک ابزار ضروری برای بهینه سازی ویدیوها است. اگر خالق جدیدی هستید که می خواهید بدانید چگونه مخاطبان خود را هدف قرار دهید و به سرعت مشترکین را به دست آورید، یادگیری نحوه عملکرد یک توضیحات بسیار مهم است.

الگوریتم یوتیوب از توضیحات YouTube استفاده می کند تا مشخص کند ویدیوی شما در کدام دسته قرار می گیرد و چگونه آن را در نتایج جستجو رتبه بندی می کند.

جواب سریع

توضیح در YouTube متنی است که در زیر ویدیوی شما ظاهر می شود. بینندگان می‌توانند با کلیک روی دکمه «بیشتر» در زیر ویدیو، توضیحات کامل ویدیو را بخوانند. یک توضیح از کلمات کلیدی مرتبط برای توصیف موضوع ویدیو و ارائه پیوندهایی به منابع ذکر شده در ویدیو استفاده می کند. سایر اطلاعاتی که می توانید به توضیحات اضافه کنید شامل پیوندهای وابسته و وب سایت و دسته های رسانه های اجتماعی شما است.

این پست توضیح می‌دهد که توضیح در یوتیوب چیست، تفاوت بین ویدیو و توضیحات کانال، نحوه ایجاد توضیحات تأثیرگذار YouTube و موارد دیگر. همراه چیکاو باشید.

دیسکریپشن در یوتیوب چیست و شامل چه مواردی می شود؟

توضیحات برای ویدیوهای YouTube ضروری است زیرا بینندگان را در مورد ویدیو مطلع می کند. توضیحات همچنین حاوی کلمات کلیدی است که الگوریتم یوتیوب برای رتبه بندی ویدیوی شما و قابل مشاهده کردن آن برای مخاطب مورد نظر استفاده می کند. بهینه سازی مناسب ویدیو برای افزایش تعامل ضروری است، زیرا ویدیوها در نتایج جستجو بالاتر ظاهر می شوند.

کاربران معمولاً از توضیحات کانال و ویدیو به جای یکدیگر استفاده می کنند. این دو با وجود شباهت‌هایشان، اهداف متفاوتی دارند.

همانطور که در مقدمه اشاره می شود، توضیحات ویدیو در زیر ویدیو ظاهر می شود. بینندگان می‌توانند برای خواندن کل توضیحات، روی دکمه «مشاهده بیشتر» کلیک کنند.

توضیح ویدیویی توضیح می دهد که ویدیو در مورد استفاده از کلمات کلیدی است که به رتبه بندی ویدیو کمک می کند. توضیحات ویدیو از ویدیویی به ویدیوی دیگر متفاوت است، زیرا هیچ ویدیویی شبیه هم نیست. سازندگان برای هر ویدیویی که آپلود می‌کنند، توضیح ویدیویی می‌نویسند.

از سوی دیگر، توضیحات کانال توضیح می دهد که کانال شما در مورد چیست. توضیح کانال در برگه «درباره» صفحه کانال YouTube شما ظاهر می‌شود.

برخلاف توضیحات ویدیو، می‌توانید توضیحات کانال خود را تا زمانی که بخواهید یا تا زمانی که نیاز به به‌روزرسانی آن با اطلاعات جدید داشته باشید، حفظ کنید.

در بیشتر موارد، توضیحات کانال به جزئیات مربوط به کانال، سبک و ژانر محتوای شما و آنچه مشترکین و بینندگان شما می توانند انتظار داشته باشند، توضیح می دهد. شما همچنین می توانید شامل:

  • برنامه انتشار ویدئو
  • یک لینک به وب سایت شما
  • دسته های رسانه های اجتماعی
  • هر گونه اطلاعاتی که مربوط به بینندگان و مشترکین باشد.

در مرحله بعد، نحوه ایجاد توضیحات تاثیرگذار ویدئو و افزودن توضیحات به یک ویدئو را مورد بحث قرار خواهیم داد.

نحوه ایجاد یک دیسکریپشن ویدیویی تاثیرگذار در یوتیوب

داشتن عناصر صحیح در توضیحات ویدیوی شما به بینندگان کمک می‌کند ویدیوهای شما را سریع‌تر کشف کنند، که منجر به تعداد بیننده و اشتراک بالاتری می‌شود. در اینجا فاکتورهایی وجود دارد که باید هنگام نوشتن توضیحات ویدیو در نظر بگیرید.

تحقیق کلمات کلیدی

کلمات کلیدی اصطلاحاتی هستند که الگوریتم یوتیوب برای تعیین زمینه ویدیوی شما استفاده می کند. برای نوشتن توضیحات ویدیویی با کیفیت، در مورد بهترین عبارات رتبه بندی برای ویدیوتان تحقیق کنید و آنها را در توضیحات خود قرار دهید.

می‌توانید توضیحات ویدیوی سایر رقبا را برای یادگیری بهترین کلمات کلیدی جستجو کنید یا از ابزارها و وب‌سایت‌های تولیدکننده کلمات کلیدی آنلاین استفاده کنید.

کوتاه و دقیق

اگرچه یوتیوب محدودیت 800 کلمه ای برای توضیحات ویدیو دارد، اما کوتاه و دقیق نگه داشتن آن ضروری است. همانطور که ممکن است بدانید، اولین تاثیر عالی برای جلب علاقه بیننده و متقاعد کردن آنها برای تماشای ویدیو تا انتها بسیار مهم است. در صورتی که توضیحات مختصر و نه طولانی باشد این احتمال بیشتر است.

درک مخاطب هدف

راه دیگر برای نوشتن توضیحات تاثیرگذار ویدیویی استفاده از زبان مرتبط و مرتبط است.

حتی اگر توضیحات در رتبه‌بندی ویدیو ضروری است، نوشتن توضیحات گمراه‌کننده و کلیکی برای جلب توجه الگوریتم می‌تواند بدتر باشد.

اطمینان حاصل کنید که توضیحات خود را شخصی سازی کرده اید تا اعتماد بینندگان و اعتبار برند طبیعت ایجاد کنید.

نحوه اضافه کردن Description به ویدیوی یوتیوب

در اینجا نحوه افزودن توضیحات به ویدیوهایی که در کانال خود آپلود کرده اید آمده است.

  • وارد حساب YouTube خود شوید.
  • روی نماد نمایه در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.
  • «YouTube Studio» را انتخاب کنید.
  • از منوی سمت چپ، روی «محتوا» کلیک کنید.
  • روی ویدیویی که می‌خواهید توضیحی برای آن اضافه کنید کلیک کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که صفحه “جزئیات” باز شده است.
  • توضیحات را در کادر ارائه شده وارد کنید.
  • روی «ذخیره» کلیک کنید.

جمع بندی

توضیح در YouTube متنی است که در زیر ویدیوی شما ظاهر می شود. توضیحات ویدیو از کلمات کلیدی برای توضیح اینکه ویدیو در مورد چیست استفاده می کند. این توضیحات همچنین می‌تواند پیوندهایی به منابع، وب‌سایت‌ها و دسته‌های رسانه‌های اجتماعی داشته باشد.

توضیح ویدیو با توضیح کانال متفاوت است زیرا توضیح می دهد که کانال در مورد چیست و ژانر یا سبک محتوای شما چیست.

امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.