اموزش خرید بهترین بازی های کنسول و موبایل

با اینکه برای ایرانیان محدودیت‌ها و تحریم‌های زیادی در زمینه‌های مختلف، مانند خرید بازی‌ها در نظر گرفته شده؛ اما هنوز هم روش‌هایی وجود دارند تا بتوان بازی‌های جذاب پلی استیشن و موبایل را خریداری کرد. ایرانیان می‌توانند خرید بازی را به صورت مستقیم از پلی استیشن استور انجام دهند؛ اما چنین چیزی چطور ممکن است؟ برای خرید بازی از پلی استیشن استور، شما نیازمند گیفت کارت خواهید بود.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

حال سؤالی که پیش می‌آید، این است که چطور می‌توان با استفاده از گیفت کارت، انواع بازی‌های موبایل و کنسول را خریداری کرد؟ خوشبختانه باید گفت که سایت‌های مختلفی وجود دارند که این امکان را برای شما فراهم کرده‌اند. سایت گیفت کارتی از جمله سایت‌هایی است که با ارائه خدمات مختلف، به شما امکان می‌دهد تا بتوانید نسبت به خرید شماره مجازی، سی پی بازی کال اف دیوتی موبایل، گیفت کارت و … اقدام کنید. ما در ادامه اطلاعات بیشتری در خصوص این سایت و خدمات مختلف آن به شما ارائه می‌کنیم.

نحوه خرید بازی پلی استیشن و موبایل با گیفت کارت

بسیاری از افراد فکر می‌کنند برای خرید با گیفت کارت، باید مراحل و فرآیند سختی را طی کنند؛ در حالی که این تصور کاملا اشتباه است. انجام فرایند خرید با گیفت کارت‌های مختلف، نظیر گیفت کارت اپل، گوگل پلی، پلی استیشن و … کار دشواری نیست و هر فردی می‌تواند آن را به راحتی انجام دهد. شما می‌توانید با استفاده از گیفت کارت‌ها، به راحتی بازی‌های مختلفی را نصب کنید. سایت گیفت کارتی با ارائه خدمات متنوع، این روند را برای شما آسان‌تر کرده است.

مراحل خرید بازی با استفاده از کارت هدیه، به صورت زیر است:

  • برای خرید گیفت کارت پلی استیشن یا اپل و دیگر نمونه‌ها، ابتدا لازم است تا آن را در سایت مورد نظر خود فعال کنید.

  • پس از اینکه کارت هدیه مورد نظر خود را در یک سایت معتبر خریداری کردید، یک کد از طرف آن مجموعه به شما داده می‌شود.

  • با ارائه این کد، این امکان برای شما فراهم شده تا در سایت، پلتفرم یا کمپانی که گیفت کارت به آن تعلق دارد، خرید‌های بازی خود را به راحتی انجام دهید.

برای مثال فرض کنید شما در سایت معتبر گیفت کارتی اقدام به خرید گیفت کارت اپل کرده‌اید؛ در این صورت، شما می‌توانید با استفاده از کدی که این سایت در اختیار شما قرار داده، در اپل استور نسبت به خرید‌های درون برنامه‌ای اقدام کنید. بدین منظور شما باید در بخش Redeem پلتفرم اپل استور، کد خود را وارد کنید. با فعال شدن گیفت کارت شما، اعتبار آن قابل برداشت خواهد بود.

گیفت کارتی؛ بهترین سایت ارائه‌دهنده انواع گیفت کارت

در بخش قبل متوجه شدید که برای خرید امن و بی دردسر بازی‌های موبایل و کنسول، به یک واسطه احتیاج دارید. سایت گیفت کارتی را می‌توان همین واسطه در نظر گرفت که مانند یک فرشته نجات برای گیمرها عمل می‌کند.

در واقع برای رفاه حال گیمرهای ایرانی و عدم محرومیت آن‌ها از بازی‌های جدید و جذاب، سایت‌های مختلفی به وجود امده‌اند و این سایت‌ها، امکانی را برای کاربران فراهم کرده‌اند تا بتوانند با داشتن گیفت کارت‌های مختلف به راحتی بازی‌های مختلف را خریداری کنند. این امکان با استفاده از کارت‌هایی به نام گیفت کارت فراهم می‌شود.

گیفت کارت‌ها، کارت‌های اعتباری هستند که می‌توانند فرآیند خرید بازی را به راحتی انجام دهند و در انواع مختلفی وجود دارند. هر یک از آن‌ها ویژگی‌های خاصی داشته و می‌توانند متعلق به یک پلتفرم خاص باشند؛ برای مثال می‌توان به گیفت کارت اپل یا پلی استیشن اشاره کرد.

سایت معتبر گیفت کارتی امکان خرید انواع گیفت کارت‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد. این سایت را می‌توان به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌ها برای خرید گیفت کارت پلی استیشن و دیگر انواع آن، انواع بازی فیفا پلی استیشن و … معرفی کرد. در بخش‌های بعد شما را با خدمات مختلف این سایت آشنا خواهیم کرد.

خدماتی که گیفت کارتی در اختیار شما قرار می‌دهد

برخی از مهم‌ترین خدماتی که این سایت برای رفاه حال گیمرها فراهم کرده، شامل موارد زیر است:

مزایای خرید از گیفت کارتی

ممکن است از خود بپرسید با وجود سایت‌های مختلفی که برای فروش انواع کارت هدیه وجود دارند، چرا باید به سراغ سایت گیفت کارتی برویم؟ برای اطمینان بیشتر شما، ما در اینجا برخی از مهم‌ترین مزایای این سایت را معرفی خواهیم کرد.

پشتیبانی 24 ساعته

یک سایت معتبر برای خرید انواع بازی‌های پلی استیشن و موبایل، خرید شماره مجازی یا هر مورد مشابهی، باید برای جلب اعتماد کاربران، خدمات پس از فروش و پشتیبانی آنلاین ارائه دهد. گاهی اوقات ممکن است برخی از کاربران در خصوص خرید‌های خود با چالش‌هایی مواجه شوند. در چنین شرایطی، یک سایت معتبر پاسخگوی نیاز و سؤالات تمام کاربران خواهد بود؛ به همین علت ما برای خرید گیفت کارت اپل، گوگل پلی، پلی استیشن و دیگر نمونه‌ها، این سایت را به شما معرفی می‌کنیم.

ارائه خدمات گسترده و متنوع

شما در این سایت می‌توانید به بسیاری از قابلیت‌های مختلفی که در بازی‌ها به آن نیاز دارید، به راحتی دسترسی داشته باشید. خدمات متنوع این سایت موجب شده تا گیفت کارتی مورد توجه بسیاری از گیمر‌ها قرار بگیرد.

استفاده از درگاه پرداخت ایمن

این سایت برای پرداخت‌های خود از یک درگاه امن استفاده می‌کند؛ به همین دلیل امنیت حساب شما در زمان خرید از این سایت، در خطر نخواهد بود.

ارائه گیفت کارت‌های فیزیکی باکیفیت و معتبر

دقت داشته باشید که در برخی شرایط، ممکن است فروشندگان نامعتبر، گیفت کارت‌هایی را به شما ارائه دهند که از قبل، بعضی از برچسب‌های محافظتی آن‌ها جدا شده باشد؛ بنابراین با انتخاب این سایت می‌توانید از این بابت مطمئن باشید و خرید‌های خود را با خیالی آسوده انجام دهید.

با خرید انواع بازی‌ها با استفاده از گیفت کارت‌های ارائه شده در سایت گیفت کارتی، کاربران می‌توانند اوج هیجان و لذت را در یک بازی تجربه کنند. به علاوه آن، در این سایت بسیاری از نیاز‌های خود در بازی‌های دیگر را رفع می‌کنند. به دلیل این تنوع بالا و پشتیبانی، می‌توان این سایت را به عنوان یک سایت محبوب برای گیمرها معرفی کرد.

لذت و هیجان بازی را با گیفت کارتی تجربه کنید!

قطعا زمانی می‌توانید از یک بازی لذت ببرید و اوج هیجان را در آن بازی تجربه کنید که به قابلیت‌های مختلف آن بازی دسترسی داشته باشید. گاهی اوقات برخی از قابلیت‌ها نیازمند پرداخت هزینه هستند. یا به طور کلی شما قصد دارید با دوستان خود یک بازی محبوب را انجام دهید؛ اما متوجه می‌شوید که به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانید آن بازی را بخرید. در چنین شرایطی، کارت‌های هدیه مختلف به کمک شما می‌آیند.

در بخش‌های قبل در مورد نحوه خرید و ویژگی‌های گیفت کارت‌ها با شما صحبت کردیم. حال می‌خواهیم بگوییم شما زمانی می‌توانید از یک بازی لذت ببرید که خرید‌های درون برنامه‌ای خود را با کمک یک سایت معتبر انجام داده باشید. انتخاب یک سایت معتبر مانند سایت گیفت کارتی برای خرید گیفت کارت پلی استیشن، شماره مجازی، دیگر نمونه‌های گیفت کارت‌ها و … ضروری است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.