Gmail اکنون به شما امکان می‌دهد با ایموجی‌های گوشی گلکسی خود واکنش نشان دهید

ایموجی ها روشی شیک برای واکنش هستند و اکنون در همه جا هستند. همه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به شما امکان می‌دهند با ایموجی پاسخ دهید، به جز جی‌میل. با این حال، این تغییر خواهد کرد زیرا گوگل واکنش‌های شکلک‌ها را به سرویس ایمیل خود، Gmail می‌آورد. اگرچه ممکن است موضوع بحث بعدی باشد، چرا می خواهید واکنش های شکلک را در یک سرویس ایمیل نشان دهید؟ اما چه بخواهید چه نخواهید، جیمیل با واکنش های ایموجی روبرو می شود.

قابل ذکر است، طبق آخرین گزارش‌ها، قابلیت واکنش‌های ایموجی جی‌میل برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی در دسترس است. و اگر این مورد در بین مردم محبوب باشد، به زودی راه خود را به iOS و وب باز خواهد کرد. واکنش های ایموجی برای هر پیام جیمیل در صندوق ورودی شما در دسترس خواهد بود.

واکنش‌های شکلک Gmail برای حساب‌های مدرسه یا محل کار در دسترس نیست

هنگامی که یک ایمیل را باز کردید و به پایین پیمایش کردید، گزینه واکنش جدید ایموجی را مشاهده خواهید کرد. در سمت راست دکمه‌های Reply، Reply All و Forward قرار دارد. با ضربه زدن روی گزینه، ردیفی از ایموجی ها را مشاهده می کنید که می توانید انتخاب کنید و به آنها واکنش نشان دهید. به سادگی روی موردی که می خواهید ضربه بزنید، و تمام.

همچنین اگر می‌خواهید با ضربه زدن روی دکمه مثبت (+) در انتهای ردیف، تنوع واکنش‌های خود را افزایش دهید، می‌توانید ایموجی‌های بیشتری اضافه کنید. تمام واکنش‌های انجام شده به یک ایمیل در پایین قابل مشاهده خواهد بود. با ضربه زدن و نگه داشتن روی هر یک، لیست افرادی که از آن ایموجی خاص استفاده کرده اند را به شما نشان می دهد. اسب های خود را نگه دارید زیرا بیشتر است. وقتی ایموجی پاپر پارتی را انتخاب می کنید، انیمیشن صفحه شما را با یک انیمیشن تمام صفحه پر می کند.

اگر از یک سرویس گیرنده ایمیل شخص ثالث با Gmail استفاده می‌کنید، واکنش‌های شکلک به عنوان یک پاسخ ایمیل جداگانه در نظر گرفته می‌شوند. واکنش‌های ایموجی برای حساب‌های محل کار یا مدرسه در دسترس نیستند و اگر ایمیل برای بیش از ۲۰ نفر، به فهرست گروهی، اگر در BCC هستید، و اگر قبلاً ۲۰ واکنش ارسال کرده باشید، در دسترس نخواهد بود.

اگر فرستنده یک آدرس سفارشی برای پاسخ تنظیم کرده باشد یا اگر پیام رمزگذاری شده باشد، واکنش های ایموجی در Gmail کار نمی کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.