گوگل باگ NFC اندروید 15 بتا را برطرف کرده و برای بهبود کانال های اعلان کار می کند

چند روز پیش گوگل اولین نسخه بتا اندروید 15 را منتشر کرد که برای گوشی ها و تبلت های پیکسل سازگار در دسترس است. در حالی که برای علاقه مندان به گوشی های هوشمند به طور کلی پایدار در نظر گرفته می شد، اما دارای یک باگ مهم مرتبط با NFC بود که می توانست بر استفاده روزانه تأثیر بگذارد. گوگل اکنون با آپدیت جدید اندروید 15 بتا آن را برطرف کرده است.

به روز رسانی اندروید 15 بتا 1.1 باگ ها را برطرف می کند

گوگل آپدیت اندروید 15 بتا 1.1 را منتشر کرد. این یک نسخه کوچک است که چند باگ شناخته شده را برطرف می کند، از جمله مواردی که NFC را در دستگاه های پیکسل بی فایده می کند. همچنین باگی را که گاهی باعث از کار افتادن صفحه Developer Options می‌شد، برطرف کرد. گوگل اشاره کرد که باگی را نیز برطرف کرده است که مانع از آپدیت صحیح دستگاه ها به اندروید 15 بتا 1 می شد.

همچنین هنگام تایپ مشکل بریده شدن متن وجود داشت که اکنون حذف شده است. نسخه جدید اندروید 15 بتا اکنون باید بیشتر برای کاربران پیکسل قابل استفاده باشد. با این حال، ما همچنان توصیه می کنیم قبل از نصب آن بر روی تلفن هوشمند یا تبلت اصلی خود منتظر بمانید تا گوگل نسخه پایدار اندروید 15 را منتشر کند.

اندروید 15 کانال های اعلان برنامه را بهبود می بخشد

اندروید همیشه با نوتیفیکیشن ها عالی بوده است و گوگل کانال های نوتیفیکیشن را با اندروید 8.0 اوریو معرفی کرد. برای مثال، می‌توانید اعلان‌های تحویل را برای یک برنامه خرید آنلاین نگه دارید، در حالی که اعلان‌ها را برای معاملات و تبلیغات ناخواسته خاموش کنید.

با این حال، اکثر کاربران اندروید از وجود این ویژگی اطلاعی ندارند. علاوه بر این، دسترسی و مدیریت کانال های اعلان به دلیل طراحی آنها می تواند دلهره آور باشد. گوگل با اندروید 15 سعی در ساده سازی آن دارد.

Android Authority متوجه شده است که گوگل اکنون فقط کانال های اطلاع رسانی فعال را برای یک برنامه خاص نمایش می دهد. کانال های اعلان که فعال نیستند به طور خودکار پنهان می شوند.

کاربران همچنان می توانند با کلیک روی گزینه Show Unused Channels در تنظیمات اعلان برنامه، همه کانال های اعلان موجود در یک برنامه را ببینند. این ویژگی می‌تواند در اواخر سال جاری با به‌روزرسانی One UI 7.0 مبتنی بر اندروید 15 به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی ارائه شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.