Google Docs در حال دریافت دکمه‌های جدید برای نوشتن سریع‌تر است

گوگل اعلام کرده است که دکمه های جدیدی را بر روی واژه پرداز آنلاین Google Docs راه اندازی می کند. این دکمه های جدید به شما کمک می کند سریعتر بنویسید.

نکات برجسته

  • گوگل در حال راه اندازی دکمه های جدید در Google Docs است.
  • دکمه های جدید به شما کمک می کند سریعتر بنویسید.
  • این دکمه ها را در بالای Google Doc خود خواهید دید.

این غول فناوری در نامه ای گفت: “ما در حال معرفی دکمه های جدیدی در بالای Google Doc شما هستیم که به شما امکان می دهد ستون برای انواع مختلف محتوا، مانند یادداشت های جلسه، پیش نویس های ایمیل و موارد دیگر را مستقیماً در سند خود وارد کنید (پست وبلاگ Workspace Updates در 3 اکتبر).

می‌توانید به سادگی روی دکمه دلخواه خود کلیک کنید یا «@ More» را انتخاب کنید تا گزینه‌هایی مانند پیش‌نویس‌های یک رویداد تقویم یا یک بلوک کد را ببینید.

دکمه‌های جدید با کمک به شما برای دسترسی سریع به ویژگی‌های بوم هوشمند Docs مانند پیش‌نویس‌های ایمیل، یادداشت‌های جلسه و جستجوی موارد دیگر، بهره‌وری را افزایش داده و در وقت شما صرفه‌جویی می‌کنند.

توجه به این نکته مهم است که ردیف دکمه‌ها فقط در بالای Google Docs تازه ایجاد شده یا خالی ظاهر می‌شوند. این بدان معنی است که شما این گزینه ها را در اسناد با محتوای موجود نخواهید دید.

دکمه‌های جدید در حال حاضر برای همه مشتریان Google Workspace و کاربران دارای حساب‌های شخصی Google در حال اجرا هستند و به طور پیش‌فرض روشن خواهند بود.

گوگل اخیراً یک نسخه توانمندتر از Bard را معرفی کرد که با برنامه‌ها و سرویس‌های Google از جمله Gmail، Docs، Drive، Google Maps، YouTube و Google Flights و هتل‌ها ادغام می‌شود. برای کسانی که نمی دانند، Bard یک چت ربات هوش مصنوعی است که گوگل اوایل امسال راه اندازی کرد. شایان ذکر است که اگر بخواهید از برنامه‌های افزودنی Workspace استفاده کنید، محتوای شما از Gmail، Docs و Drive توسط بازبین‌های انسانی دیده نمی‌شود، توسط Bard برای نمایش تبلیغات به شما یا برای آموزش مدل Bard استفاده می‌شود.

این غول فناوری همچنین ویژگی «Google it» را بهبود بخشید تا پاسخ‌ها را دوباره بررسی کند. بنابراین، وقتی از دکمه «Google it» برای پاسخ‌ها به زبان انگلیسی استفاده می‌کنید، می‌توانید روی نماد «G» کلیک کنید، و Bard پاسخ را تجزیه و تحلیل می‌کند و محتوای پشتیبانی‌کننده از وب را بررسی می‌کند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.