گلکسی S23 بهترین تنظیمات دوربین را به عنوان یک پرچمدار دارد

سری آیفون 15 چند روز پیش رسمی شد و چهار مدل مختلف دارد. همانطور که انتظار می رفت، بهترین ویژگی ها برای آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس محفوظ است. آیفون 15 استاندارد و آیفون 15+ آنقدرها هم هیجان انگیز نیستند، اما بسیاری به دلایل مختلفی مانند قیمت پایین تر و طراحی جمع و جورتر، یکی از این دو مدل را خریداری می کنند.

آیفون 15 کوچکترین گوشی است و مستقیماً با گلکسی اس 23 استاندارد رقابت می کند و تا یک هفته دیگر، سامسونگ شاهد رقابت S23 از سوی گوگل پیکسل 8 نیز خواهد بود. و این خبر بسیار خوبی برای مشتریان است، زیرا آنها بیشتر خواهند داشت. گزینه‌هایی از تولیدکنندگان اصلی برای انتخاب اگر می‌خواهند گوشی جدیدی بخرند که برای استفاده راحت به دو دست نیاز ندارد.

سامسونگ طراحی جمع و جور را بدون قربانی کردن دوربین ها به شما ارائه می دهد

اما وقتی صحبت از تجربه دوربین به میان می‌آید، گلکسی اس 23 بالاتر از دو گوشی دیگر است. و این به این دلیل است که سامسونگ تنها سازنده ای است که سه دوربین عقب را روی یک پرچمدار جمع و جور قرار می دهد. آیفون 15 تنها دو دوربین پشتی دارد و در حالی که سری پیکسل 8 هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، انتظار می‌رود که پیکسل 8 غیرپرو نیز دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی باشد.

به نظر می رسد نه گوگل و نه اپل علاقه ای به ارائه قابلیت های زوم اپتیکال برای کسانی که برای مدل های پرچمدار ارزان تر هزینه می کنند، ندارند، اما سامسونگ مسیر دیگری را در پیش گرفته است. چه گلکسی اس 23 سطح پایه بخرید و چه گلکسی اس 23 اولترا رده بالا، یک دوربین اختصاصی با زوم 3 برابری (و حتی 10 برابری در S23 اولترا) به همراه شوتر اصلی و اولترا دریافت خواهید کرد.

این باعث می‌شود گلکسی S23 بهترین انتخاب جمع‌وجور برای هر کسی باشد که نمی‌خواهد تطبیق‌پذیری تنظیمات دوربین را در ازای توانایی استفاده راحت از تلفن با یک دست قربانی کند. و این دقیقاً زمان مناسبی برای انتخاب است، زیرا عرضه آیفون 15 سامسونگ را مجبور کرده است تا تخفیف‌های قابل توجهی را برای سری گلکسی S23 ارائه دهد که در نهایت به نفع شما عمل می‌کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.