سری گلکسی نوت 20 به‌روزرسانی امنیتی سپتامبر 2023 را دریافت می‌کند

چند روز پیش، سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی سپتامبر 2023 را برای گوشی‌های هوشمند خود عرضه کرد. پس از گلکسی اس 22 و گلکسی اس 23، اکنون نوبت گلکسی نوت 20 است که آپدیت امنیتی جدید را دریافت کند. نرم افزار جدید اکنون برای نسخه های 4G و 5G دستگاه های سری گلکسی نوت 20 در اروپا در دسترس است.

آخرین به روز رسانی نرم افزاری برای نسخه های 4G گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا با نسخه سیستم عامل N98xFXXS8HWI1 ارائه می شود. نسخه‌های 5G گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا به‌روزرسانی امنیتی جدید را با نسخه سیستم‌افزار N98xBXXS8HWI1 دریافت می‌کنند. به روز رسانی جدید وصله امنیتی سپتامبر 2023 را ارائه می کند که بیش از 60 نقص امنیتی موجود در نرم افزار قبلی را برطرف می کند.

از آنجایی که این فقط یک به روز رسانی امنیتی است، انتظار نداشته باشید که هیچ ویژگی جدید یا بهبود عملکردی را در گوشی سری گلکسی نوت 20 خود مشاهده کنید. سایر کشورها و مناطق می توانند به روز رسانی جدید را ظرف چند روز آینده دریافت کنند.

اگر گوشی سری گلکسی نوت 20 دارید و در اروپا زندگی می کنید، می توانید با رفتن به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، آپدیت جدید را بررسی کنید. همچنین می توانید فایل فریمور جدید را از پایگاه داده فریمور ما دانلود کرده و به صورت دستی فلش کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.