Apple Music برای اندروید دارای ویژگی های جدید شگفت انگیزی است

اپل بسیاری از ویژگی های جدید را به Apple Music برای iOS 17 اضافه کرده است، از جمله یک صفحه نمایش در حال پخش مجدد طراحی شده و یک بخش اختصاصی برای اعتبار آهنگ. با این حال، هیچ اطلاعاتی در مورد زمان ورود این ویژگی ها به برنامه اندروید خود ارائه نکرده بود. خوشبختانه برای کاربران اندروید، سازنده آیفون قبلاً این ویژگی ها را به برنامه اندروید خود اضافه کرده است (از طریق 9To5Mac). همراه چیکاو باشید.

آخرین نسخه بتای Apple Music برای اندروید (نسخه 4.3.0) تمام ویژگی های کلیدی جدیدی را که اپل در نسخه iOS این برنامه برای سیستم عامل آینده معرفی کرده بود به ارمغان می آورد. این صفحه نمایش جدید Now Playing را دارد که نه تنها نسخه های متحرک آثار هنری آلبوم را نشان می دهد، بلکه تصاویر جلد را تا لبه های صفحه نمایش می دهد و باعث می شود پخش کننده بسیار غوطه ورتر از قبل به نظر برسد.

همچنین بخشی به عنوان آهنگ اختصاص داده شده است. به غیر از هنرمندان، امتیازاتی را برای ترانه سرایی، اشعار، تولید و مهندسی نشان می دهد و به کاربران لیست گسترده ای از افرادی که در ساخت آهنگ دخیل هستند ارائه می دهد. حتی به شما می گوید که آیا آهنگ در فرمت های Dolby Atmos و Lossless موجود است یا خیر. با زدن دکمه سه نقطه و انتخاب گزینه View Credits می توانید به این بخش دسترسی داشته باشید.

اپل اعلام نکرده است که این ویژگی های جدید چه زمانی در نسخه پایدار این برنامه قرار می گیرند. با این حال، غول فناوری اکثراً آخرین نسخه این برنامه را همراه با iOS 17 که ماه آینده عرضه خواهد شد، برای عموم منتشر خواهد کرد. اگر نمی‌خواهید تا آن زمان صبر کنید، می‌توانید با استفاده از فروشگاه Google Play به برنامه بتا برای Apple Music برای Android بپیوندید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.