آیفون 15 پرو با 2 ترابایت حافظه ارائه می شود

همان‌طور که شاید شنیده باشید، انتظار می‌رود آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس با قیمتی ۱۰۰ دلاری بیشتر از جفت 14 پرو بیایند. این ممکن است یک افزایش قیمت مستقیم نباشد، زیرا منابع اعلام می‌کنند که اپل همچنین ظرفیت‌های ذخیره‌سازی مدل‌های پرو را افزایش خواهد داد. همراه چیکاو باشید.

آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس با ظرفیت‌های 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت شروع می‌شوند و حداکثر 1 ترابایت ارائه می‌دهند. طبق اطلاعات منتشر شده توسط کاربر وب سایت Weibo به نام Red Lotus Technology، مدل‌های 15 پرو با ظرفیت آغازی 256 گیگابایت عرضه می‌شوند و حداکثر ظرفیت آن‌ها به 2 ترابایت ارتقا خواهد یافت. وبلاگ نویس کره‌ای به نام yeux1122 حداکثر ظرفیت جدید 2 ترابایت را تأیید می‌کند، اما افزایش ظرفیت اولیه را تأیید نمی‌کند.

اگر هم‌اکنون به فروشگاه اپل بروید، متوجه خواهید شد که آیفون 14 پرو با ظرفیت 128 گیگابایت با قیمت ۱۰۰۰ دلار و آیفون 14 پرو با ظرفیت 256 گیگابایت با قیمت ۱۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد. اگر این دو شایعه درست باشند، آیفون 15 پرو با ظرفیت 256 گیگابایت با همان قیمت آیفون 14 پرو با ظرفیت 256 گیگابایت به فروش می‌رسد. این امر می‌تواند مثبت باشد، مگر این‌که امیدوار بودید برای خرید یک مدل پرو جدید بیش از ۱۰۰۰ دلار هزینه نکنید.

اپل به این نوع بازی‌های مواجهه‌ای می‌پردازد، به عنوان مثال در سال 2020، ارزان‌ترین آیفون (غیر از SE) با قیمتی مشابه ارزان‌ترین آیفون (غیر از SE) در سال 2019، به مبلغ ۷۰۰ دلار بود. اما یک نکته وجود داشت – در سال 2020 شما یک آیفون 12 مینی دریافت می‌کردید، نه آیفون 12 بزرگتر که حالا ۱۰۰ دلار بیشتر از نسل قبلی 2019 خود بود.

بنابراین در واقع، یک افزایش قیمت وجود داشت، به استثنای زاویه‌ای که اگر به درستی نگاه کنید، قیمت‌ها ثابت مانده‌اند. جالب خواهد بود که ببینیم این افزایش قیمت، همراه با پیش‌بینی‌ها که تقاضای آیفون 15 کمتر از آیفون 14 خواهد بود، چطور بر فروش اپل تأثیر خواهد گذاشت.

توجه کنید که در حال حاضر بسیاری از حدس و گمان وجود دارد و شایعه‌های مربوط به ظرفیت ذخیره‌سازی یا افزایش قیمت ممکن است غلط ثابت شود (یا حتی هر دو). اما اگر قیمت‌ها افزایش یابند، در مناطق مختلف مقدار افزایش قیمت متفاوت خواهد بود و برخی مناطق بدتر از دیگران تأثیر خواهند گذاشت.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.