HTC Wildfire E Star با صفحه نمایش 6.5 اینچی، تراشه Unisoc و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

HTC بی سر و صدا گوشی جدیدی به نام HTC Wildfire E Star را در آفریقا عرضه کرده است. از نظر طراحی، صفحه نمایش بریدگی قطره‌ای با حاشیه‌های ضخیم در اطراف دارد. پوسته پشتی دستگاه دارای برند HTC و یک واحد دوربین با فلاش LED است که در گوشه سمت چپ بالا قرار گرفته است. در اینجا به مشخصات، ویژگی ها و قیمت دستگاه می پردازیم. همراه چیکاو باشید.

مشخصات و ویژگی های HTC Wildfire E Star

HTC Wildfire E Star دارای نمایشگر LCD 6.5 اینچی با وضوح HD+ و رزولوشن 720 x 1600 پیکسل است. در مرکز این دستگاه، چیپست Unisoc SC9832E قرار دارد. برای امنیت، ویژگی‌هایی مانند باز کردن قفل چهره و حسگر اثر انگشت به سمت کنار ارائه شده است.

Wildfire E Star دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است. برای حافظه بیشتر، یک شیار کارت microSD در دستگاه وجود دارد. این دستگاه با Android 12 Go Edition پیش‌بارگذاری شده است. دارای باتری 3,000 میلی‌آمپرساعت است که از طریق پورت USB-C با شارژ 5W قابلیت شارژ دارد.

در پشت، Wildfire E Star دارای دوربین 8 مگاپیکسلی است، در حالی که جلوی آن دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی می‌باشد. از نظر اتصالات، Wildfire E Star دارای ویژگی‌هایی مانند دو سیم کارت، 4G VoLTE، وای‌فای، بلوتوث 4.2، GPS و جک صدای 3.5 میلی‌متری می‌باشد. این دستگاه اندازه‌گیری شده است 164.8 x 76.5 x 9.2 میلی‌متر و وزن آن 200 گرم است.

قیمت و در دسترس بودن HTC Wildfire E Star

در حال حاضر تنها مشخص است که HTC Wildfire E Star در آفریقا عرضه خواهد شد. از قیمت دستگاه اطلاعی در دست نیست.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.