HTC U23 معرفی شد، قیمت‌گذاری، مشخصات و دسترسی را بررسی کنید

پس از معرفی گوشی‌های HTC U23 و U23 Pro در ماه مه، نهایتاً این برند با فروش گوشی U23 در تایوان آغاز کرده است. این دستگاه دارای ویژگی‌های برجسته‌ای همچون نمایشگر OLED FHD+، سه دوربین و یک پردازنده Snapdragon سری 7 می‌باشد. همراه چیکاو باشید.

HTC U23 قیمت و در دسترس بودن

گوشی HTC U23 با یک نسخه تنها، حافظه RAM 8 گیگابایتی و ظرفیت ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی به قیمت 14,990 دلار تایوانی (معادل 480 دلار) عرضه می‌شود. این گوشی از طریق وب‌سایت برند قابل خریداری است و در دو گزینه رنگی بنفش Roland و آبی Aqua ارائه می‌شود.

مشخصات HTC U23 - چیکاو

مشخصات HTC U23

گوشی HTC U23 با صفحه‌نمایش OLED FHD+ با سایز 6.7 اینچ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و محافظت Gorilla Glass Victus، مقاوم در برابر خط و خش‌ها و ضربات می‌باشد. این گوشی با پردازنده Qualcomm Snapdragon 7 Gen 1 عرضه شده است و دارای 8 گیگابایت حافظه RAM و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین با باتری 4,600 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 30 وات، شارژ بی‌سیم 15 وات و شارژ معکوس تجهیز شده است. این دستگاه دارای گواهی IP67 بوده و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را فراهم می‌کند.

دوربین اصلی این گوشی شامل لنز 64 مگاپیکسل، لنز 8 مگاپیکسل و لنز 2 مگاپیکسل است که انواع حالت‌های عکاسی از جمله حالت حرفه‌ای، صحنه شب، پرتره، عکس‌های گسترده، تنظیمات زیبایی، تایم‌لپس و عکاسی اسلوموشن را ارائه می‌دهد. همچنین دوربین اصلی از قابلیت ضبط ویدیو 4K با استفاده از استبیلیزاسیون تصویر الکترونیکی (EIS) پشتیبانی می‌کند. در قسمت جلویی نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی با تنظیمات زیبایی، حالت پرتره، حالت شب و قابلیت تایم‌لپس وجود دارد. این دستگاه دارای دو بلندگو و جک صدای 3.5 میلی‌متری نیز می‌باشد. همچنین از Wi-Fi 6 برای اتصال بهتر پشتیبانی می‌کند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.