معرفی گوشی HTC U23 Pro | آنباکسینگ و بررسی ویژگی ها

HTC U23 Pro نشانگر بازگشت سازنده پیشرو به رقابت درست گوشی های هوشمند است. به همین دلیل ما قصد داریم تا در این مقاله به نقد و بررسی کامل آن بپردازیم. همراه چیکاو باشید.

HTC U23 Pro در بسته‌بندی خرده‌فروشی سفید رنگ، شامل کابل USB-C، مقداری کاغذبازی و ابزار بیرون‌کن سیم‌کارت عرضه می‌شود. همراه با شارژر ارائه نمی شود، بنابراین اگر قبلاً شارژر ندارید، باید آن را جداگانه خریداری کنید.

HTC U23 Pro حول یک صفحه نمایش 6.7 اینچی 120 هرتزی FullHD+ OLED با محافظ Gorilla Glass Victus و یک سوراخ پانچ در مرکز برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی ساخته شده است. اسکنر اثر انگشت در زیر آن وجود ندارد، در عوض در دکمه پاور در سمت راست گوشی تعبیه شده است.

صفحه نمایش HTC U23 Pro - چیکاو

با حرکت به پشت، یک جزیره دوربین مستطیلی داریم که دارای فلاش LED دوگانه و چهار دوربین است – 108 مگاپیکسل اصلی (با OIS)، 8 مگاپیکسل فوق عریض، 5 مگاپیکسل ماکرو و 2 مگاپیکسل عمق. U23 Pro دارای تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 با 8 یا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی وجود دارد.

پنل پشتی HTC U23 Pro - چیکاو

از نظر نرم‌افزاری، HTC U23 Pro اندروید 13 را بوت می‌کند و برنامه VIVERSE را از پیش نصب کرده است. همچنین با هدست واقعیت ترکیبی VIVE XR Elite که به صورت جداگانه فروخته می شود، سازگار است.

سایر ویژگی های برجسته HTC U23 Pro شامل امتیاز IP67، پشتیبانی از 5G، NFC، اتصال Wi-Fi 6 و جک 3.5 میلی متری هدفون است. باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 30 وات و شارژ بی سیم 15 وات انرژی این گوشی هوشمند را تامین می کند. همچنین می‌توانید از HTC U23 Pro برای شارژ بی‌سیم سایر دستگاه‌ها استفاده کنید، زیرا از شارژ معکوس سیمی و بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

امتیاز دهید
منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.