با نزدیک شدن به مراسم رونمایی، عکس های شیائومی Mix Fold 3 افشا شد

عکس های لو رفته شیائومی Mix Fold 3 برای اولین بار طراحی های پشتی و داخلی آن را به نمایش گذاشته است. این تصاویر که اکنون در Weibo منتشر می شوند، با شماتیک دستگاهی که ماه گذشته منتشر شد، مطابقت دارند. در حالی که مدل های قبلی دارای یک واحد دوربین سه گانه بودند، تصویر فاش شده نشان می دهد که Mix Fold 3 به یک واحد دوربین چهارگانه مجهز خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

عکس های زنده شیائومی Mix Fold 3

تصویر زنده از Xiaomi Mix Fold 3 نشان می‌دهد که احتمالاً با پشتی از چرم تجهیز شده است. همانطور که می‌توان دید، مستطیل برآمده در پشت تلفن دارای چهار دوربین در سمت چپ و نشان تجاری Leica، همراه با یک واحد شکل قرص با چراغ‌فلش LED در سمت راست خواهد بود.

عکس های زنده شیائومی Mix Fold 3 - چیکاو

برخی گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که Mix Fold 3 همان واحد دوربین چهارگانه را که در Xiaomi 13 Ultra موجود است، خواهد داشت. این نشان می‌دهد که دستگاه ممکن است با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX989 با قابلیت OIS، لنز اولتراواید 50 مگاپیکسلی Sony IMX581، دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با OIS با زوم اپتیکال 3.2 برابر، و دوربین تله‌فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با OIS و زوم اپتیکال 5 برابر تجهیز شود. با این حال، گزارش‌های متضادی وجود دارند که ادعا می‌کنند دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX800 خواهد بود. بنابراین، توصیه می‌شود منتظر گزارش‌های بیشتر بمانید تا درباره تنظیمات دوربینی آن بیشتر بدانید.

در تصویر شاخص همین مقاله، نمایشگر داخلی صفحه‌ی تاشوی Mix Fold 3 را نشان می‌دهد. همانطور که می‌توان دید، این کمپانی تجربه‌ای تمام صفحه را برای کاربران فراهم کرده است زیرا دوربین داخلی قابل مشاهده نیست. بنابراین احتمالا شیائومی میکس فولد 3 دارای دوربین زیر نمایشی می‌باشد.

گزارش‌های دیگر نشان می‌دهند که Mix Fold 3 با پردازنده 3.36 گیگاهرتزی اسنپدراگون 8 نسل دوم، 16 گیگابایت رم LPDDR5x، 512 گیگابایت / 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 و باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ 67 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی عرضه می‌شود. چندین گزارش ادعا کرده اند که گوشی تاشو Mix Fold 3 با دستگاه های دیگری مانند تبلت Pad 6 Max، تبلت Redmi Pad 2 و Redmi K60 Ultra در این ماه عرضه خواهد شد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.