طبق گزارش‌ها، آیفون 15 پرو اپل دارای قاب تیتانیومی و حاشیه‌های نازک‌تر خواهد بود

شایعات زیادی در مورد مدل های آینده سری آیفون 15 و آیفون 15 پرو منتشر شده است و گزارش جدید مارک گورمن از بلومبرگ تا حد زیادی برخی از شایعات مربوط به این دستگاه ها را تأیید می کند. همراه چیکاو باشید.

بر اساس گزارش جدید، مدل‌های آیفون 15 پرو اپل با چارچوب تیتانیوم برای گوشی‌های هوشمند ارائه خواهند شد، در حالی که حاشیه‌های نمایشگر اطراف آن‌ها نازک‌تر خواهد بود.

این گزارش نشان می‌دهد که به جای چارچوب استیل ضد زنگ، مدل‌های جدید آیفون پرو با چارچوب تیتانیوم عرضه خواهند شد. همچنین، با تشکیل فناوری نمایشگر جدید، حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش نیز نازک‌تر خواهند بود و اندازه حاشیه سیاه تقریباً یک سوم کاهش خواهد یافت.

قبلاً گزارش شده بود که شرکت نوعی دکمه قابل تنظیم را به جای دکمه ساکت در گوشی‌های هوشمند جایگزین خواهد کرد و پورت لایتنینگ اختصاصی شرکت نیز به جای آن با پورت USB-C جایگزین خواهد شد.

اگرچه ویژگی‌های مدل‌های آینده سری آیفون 15 پرو جذاب هستند، اما کاربران باید قیمت بالاتری را پرداخت کنند. برخی از تحلیل‌گران انتظار دارند قیمت مدل پرو مکس تا ۲۰۰ دلار افزایش یابد. برای اطمینان از این موضوع، ما باید منتظر رونمایی رسمی در ماه آینده باشیم.

 

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.