Google Maps یک به‌روزرسانی طراحی در Android Auto دریافت می‌کند

طبق آخرین گزارش‌ها، Google Maps در Android Auto آماده‌ای است تا دو بروزرسانی دریافت کند، یکی از این بروزرسانی‌ها تغییرات کوچکی در طراحی نحوه نمایش اطلاعات در صفحه ماشین شما به همراه داشته باشد. در بروزرسانی جدید Google Maps (مستقل از نسخه Android Auto)، طراحی جدیدی برای اپلیکیشن Maps در Android Auto به کاربران ارائه می‌شود. همراه چیکاو باشید.

این طراحی جدید یک نوار کناری به اپلیکیشن Maps اضافه می‌کند که شامل تمام کنترل‌های این اپلیکیشن است. قبلاً این کنترل‌ها زمانی نمایش داده می‌شدند که با نقشه در سمت راست تعامل داشتید. اما با این تغییر جدید، این کنترل‌ها به طور مداوم در نوار کناری نمایش داده می‌شوند. شما می‌توانید کنترل‌های زوم کردن، تغییر جهت نقشه، تنظیم ویژگی تلفظ دستورات و دسترسی به تنظیمات دیگر را مشاهده کنید.

کنترل‌های فوق اکنون در نوار کناری شفاف Google Maps در سمت چپ قرار دارند. این نوار کناری زمانی نمایش داده می‌شود که اپلیکیشن بر روی صفحه نمایش نمایش داده می‌شود و نه در حالت نمایش داشبورد. به گفته کاربران، این بروزرسانی جدید نوار کناری Google Maps در Android Auto نسخه 10 به همراه Google Maps نسخه 11.90 قابل مشاهده است. از آنجا که این بروزرسانی با Android Auto همراه نیست، برخی از کاربران (از طریق SmartDroid) این تغییر را با Android Auto نسخه 9.9 مشاهده کرده‌اند.

با وجود اینکه این تغییر به طور خاص به نظر یک تغییر بزرگ نمی‌آید، اما تغییرات ظاهری کوچکی به Google Maps اضافه می‌شود و از آنجا که وقتی که با ماشین خود در جاده هستید، همراه‌های شما بهترین همراه شما هستند، تغییرات کوچکی همچون این‌ها عملکرد کلی این اپلیکیشن را بهبود می‌بخشد. در زیر نظر خود را اعلام کنید و بگویید آیا شما هم به روزرسانی را دریافت کرده‌اید یا خیر.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.