نسخه پایدار Nearby Share اکنون برای رایانه های شخصی ویندوزی در دسترس است

سال گذشته، گوگل اعلام کرد که قصد دارد نزدیک‌به‌هم را برای سیستم‌عامل‌های ویندوز عرضه کند و اجازه دهد تا کاربران بتوانند به‌صورت بی‌سیم و بدون دردسر فایل‌ها را از دستگاه‌های اندرویدی خود به کامپیوترهای ویندوزی و بالعکس به اشتراک بگذارند. در اوایل امسال، نسخه بتای Nearby Share منتشر شد. همراه چیکاو باشید.

امروز، گوگل نسخه پایدار Nearby Share را برای سیستم‌عامل‌های ویندوز عرضه کرده است. به‌جز به‌اشتراک‌گذاری اسناد، تصاویر، ویدئوها و سایر فایل‌ها، حتی می‌توانید متن را از گوشی‌های و تبلت‌های گلکسی به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن با کامپیوترهایی سازگار است که با سیستم‌عامل ویندوز 10 یا ویندوز 11 کار می‌کنند. با این حال، متأسفانه، این اپلیکیشن از کامپیوترهای ویندوزی که از پردازنده‌های مبتنی بر ARM مانند Snapdragon 8cx Gen 2 استفاده می‌کنند، پشتیبانی نمی‌کند.

گوگل اعلام می‌کند که نزدیک‌به‌هم برای ویندوز از هم‌اکنون بر روی ۱.۷ میلیون کامپیوتر نصب شده است و بیش از ۵۰ میلیون فایل در سراسر دستگاه‌ها به اشتراک گذاشته شده است.

Nearby Share For Windows دارای پیش‌نمایش ETA و تصویر می‌شود

نسخه پایدار نزدیک‌به‌هم برای ویندوز دارای چند ویژگی جدید است. اکنون اپلیکیشن یک نوار پیشرفت همراه با زمان تخمینی برای کامل شدن انتقال نشان می‌دهد که در به‌اشتراک‌گذاری فایل‌های بزرگ مفید است. علاوه بر این، اپلیکیشن اکنون تصویر پیش‌نمایش فایل در ناحیه اعلان‌های ویندوز را نشان می‌دهد که به کاربران کمک می‌کند بفهمند آیا یک فایل درست دریافت شده است یا خیر.

گوگل همچنین اعلام کرده است که در حال همکاری با چندین سازنده کامپیوتر برای پیش‌نصب نزدیک‌به‌هم برای ویندوز بر روی کامپیوترهای آن‌ها است. میان لیست شرکایی که در این زمینه همکاری می‌کنند، شرکت اچ‌پی (HP) نیز وجود دارد. لپ‌تاپ جدید اچ‌پی مدل Dragonfly Pro، اولین لپ‌تاپ ویندوزی خواهد بود که با نزدیک‌به‌هم پیش‌نصب شده عرضه می‌شود. در آینده، ویژگی‌های بیشتری به این اپلیکیشن افزوده خواهد شد.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.