رقیب گلکسی Z Fold 5از OnePlus ماه آینده معرفی می شود

سامسونگ در رویداد Galaxy Unpacked در کره جنوبی در تاریخ 26 ژوئیه 2023 گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی فولد 5 را معرفی خواهد کرد. رقیب اصلی گلکسی زد فولد ۵ پیکسل فولد گوگل خواهد بود که در ماه گذشته معرفی شد. در ماه آینده، گلکسی زد فولد ۵ با یک گوشی دیگر، یعنی وان‌پلاس اوپن، رقابت خواهد کرد. بله، درست است. طبق اطلاعات نشر شده، وان‌پلاس بر روی اولین گوشی قاب‌پذیر خود در تاریخ 29 اوت 2023 رونمایی خواهد کرد. همراه چیکاو باشید.

در روز پنجشنبه، ماکس جمبور، یک منبع موثق، گزارشی از سایت SmartPrix را تأیید کرد که ادعا می‌کرد رونمایی جهانی از وان‌پلاس اوپن در تاریخ 29 اوت صورت خواهد گرفت. با تأیید اطلاعات توسط چند منبع مختلف، می‌توان فرض کرد که رقیب گلکسی زد فولد ۵ از برند وان‌پلاس تا انتهای ماه آینده رونمایی خواهد شد.

طبق اطلاعات فاش شده، وان‌پلاس اوپن از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل دوم، تا 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد. صفحه روانه و صفحه قابل انعطاف این دستگاه به ترتیب ۶.۳ اینچ و ۷.۸ اینچ اندازه دارند. هر دو صفحه از پنل‌های OLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کنند.

در پشت دستگاه، یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید 48 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. برای سلفی، دوربینی با رزولوشن 32 مگاپیکسل در نمایشگر روانه و دوربینی با رزولوشن 20 مگاپیکسل در صفحه قابل انعطاف قرار خواهد گرفت. این گوشی دارای باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی با شارژ 67 وات است.

بدون شک، وان‌پلاس اوپن بر روی کاغذ به نظر واعد می‌رسد. با این حال، در حال حاضر وان‌پلاس کافی تجربه در طراحی سخت‌افزار و نرم‌افزار برای دستگاه‌های قاب‌پذیر ندارد. بنابراین، در این مرحله، به نظر نمی‌رسد یک تهدید جدی برای گلکسی زد فولد ۵ باشد.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.