دانلود مدل سه بعدی و معرفی انواع آن ها

سایت سه بعدی مرجع دانلود رایگان مدل سه بعدی و آبجکت سه بعدی برای نرم افزارهای تری دی مکس ، کرونا و ویری ، لومیون و انسکیپ ، آسکچ آپ و رویت مناسب برای طراحی داخلی و خارجی معماری می باشد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

از سایت سه بعدی می توان مدلهای سه بعدی مختلف را در دسته بندی دقیق شامل مبلمان ، چراغ و روشنایی ، گل و گیاه ، کارکتر انسان و حیوانات ، وسایل حمل و نقل مانند ماشین و اوتومبیل سواری ایرانی و خارجی ، لوازم و ست دکوری ، لوازم اشپزخانه و حمام ، تخت خواب و لوازم اتاق کودک با بهترین کیفیت و سرعت بالا دانلود کرد.

1. دانلود مدل سه بعدی انواع لوازم و ست دکوری و تزیینات خانه

گلدان ، آیینه ، آثار و تابلو هنری ، کاسه ها و شمعدانی ، شاخه دکوری ، شمع ، جعبه ، اکسسوری های سفید ، سینی و ظروف چینی ، مجسمه ، دریم کچر، گیاهان ، لوستر و آباژور، کوسن

لوازم دکوراکتیو

به تکه های کوچکی از وسایل خانه که به راحتی جایگزین و حمل می شوند لوازم دکوراتیو و اکسسوری گفته می شود. از جمله اکسسوری ها و لوازم دکوراتیو می توان به رومیزی، کوسن، مجسمه، گلدان، پرده، لوستر و قاب عکس اشاره کرد. این موارد که معمولا به کمک دکوراسیون داخلی خانه می آیند دسته های مختلفی مانند پارچه، گیاه و نقاشی ها را هم شامل می شوند. لوازم دکوراتیو لوازمی کوچک و قابل حمل هستند که معرف سلیقه صاحب خانه هستند. به کمک این لوازم می توان محیطی دلپذیر و دوست داشتنی در خانه ایجاد کرد.

2. دانلود آبجکت سه بعدی انواع چراغ بیرونی خیابان و مبلمان شهری

تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی ، نیمکت های شهری ، چراغ موشی ، چراغ گرد سوز ، چراغ برق ، چراغ راهنما ، چراغ قوه ، چراغ های روشنایی پروژکتوری ، چراغ های روشنایی فلورسنت ، چراغ های روشنایی خیابانی ، چراغ های روشنایی صنعتی ، چراغ های روشنایی کم مصرف

  • چراغ موشی: یک نوع چراغ برای روشنایی در شب بوده‌است که با روغن پیه یا روغن زیتون و روغن منداب (مندو) کار می کرده‌است.
  • چراغ گرد سوز: این چراغ شبیه چراغ لامپا است، اما تفاوت آن با لامپا بدنه فلزی و همچنین فتیله پهن آن است که به شکل دایره‌ای به دور شیشه قرار می‌گیرد . ماده سوختنی این چراغ نفت است.
  • چراغ برق: چراغ الکتریکی. چراغی که بنور برق روشن شود. چراغی که نیروی الکتریسیته منبع و مولدروشنائی آنست. رجوع به الکتریسیته و الکتریک شود.
  • چراغ راهنما: یک وسیله یا نماد راهنمایی و رانندگی است. این چراغ در تقاطع جاده‌ها، پیاده‌روها، ورودی و خروجی معابر و برخی اماکن دیگر نصب می‌شود و جریان آمد و شد را هدایت می‌کند.
  • چراغ قوه: چراغ قوه یک نور برقی دستی است، که می توان آن را حمل کرد.

3. دانلود مدل سه بعدی انواع میز و صندلی ، مبلمان منزل و مبل اداری

میزک ، عسلی ، گلمیز، جلو مبلی یا میز کوچک ، میزغذا ، میز غذاخوری ، میز ناهارخوری ، تشتخوان (از سنگ مرمر)، خانپایه برای خوردن غذا ، میزگرد ، میز کار، میز تحریر، میز عمل ویژه عمل جراحی در بیمارستان‌ها ، کندوره ، گندوریا میز بزرگ ، میز توالت ویژهٔ آرایش و پیرایش ، میز دوکاره برای میز کار و غذاخوری ، میز لپ تاپ

مبلمان منزل یا کاناپه ، مبلمان راحتی ، مبلمان کلاسیک و نئوکلاسیک ، مبل اشرافی و سلطنتی ، مبلمان استیل مناسب برای خانه های اشرافی و پر زرق و برق ، مبلمان اداری

انواع مبل و اسامی انواع مبلمان منزل

یک: مبل چند بخشی (Sectional Sofa)

مبل چند بخشی، بخش بندی شده یا همان مبل سکشنال (sectional) که از چند قسمت تشکیل می‌شوند، معمولاً دارای سه الی پنج قسمت هستند که بنا به مدلشان متفاوت هستند. این نوع مبل‌ها به حالت‌های مختلفی کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. هر چه تعداد این اجزا بیشتر باشد حالت‌های قرارگیری مبل نیز بیشتر و متنوع‌تر خواهد بود.

دو: مبل چسترفیلد (Chesterfield)

مبل چسترفیلد ر که نگاه می‌کنید اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد لحاف هوایی است که به دست مادر بزرگ در خانه دوخته می‌شد و همیشه دوست داشتیم آن‌ها را با خود به اتاق برده و حتی در روشنایی روز خودمان را به خواب بزنیم. حالت لحاف دوز شده و طره دار شده این مبل حس جالبی را در انسان بیدار می‌کند. گویی خال خالی‌های فرو رفته‌ای سراسر مبل را پوشانده است.

سه: مبلی به سبک لاوسن (Lawson-style Sofa)

این نوع مبل عنصری به نام راحتی را در خود جای داده است. پشت و نشیمن هر مبلی امضا آن مبل و طراح آن به حساب می‌آید. دلیل این که این مبل را هر چه بیشتر نگاه می‌کنید بیشتر به راحتی آن پی می‌برید ساختار بالشت‌های قسمت نشیمن آن و پشتی آن است. کوسن‌های بزرگ آن به درستی و با ارتفاع مناسب در جای خود قرار گرفته‌اند.

چهار: مبل مدرن قرن بیست و یکم (Mid-century Modern)

از سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۷۰ مبلمان قرن بیست و یک شروع به دیده شدن کرد. با اینکه فاصله‌ای که بین آن زمان تا عصر حاضر وجود داشته و انواع مبل و اقسام طرح‌ها تولید و عرضه شده است اما همچنان بازخوردها در مورد این مبل بسیار شگفت انگیز است. این مبل با سبک خطوط ساده و طراحی مینیمالیستی که دارد خطوطی تمیز و صاف را به نمایش در می‌آورد.

پنج: مبل مدل معاصر قرن بیست و یک (Contemporary Mid-century Modern Sofa)

این مبل که شباهت زیادی به مدل چهارم دارد، همانند دکوراسیون امروزی، از نام معاصر یا امروزی برای جبران فاصله سال‌های هفتاد میلادی تا امروز را برگزیده است. این که این مبل را مدرن معاصر می‌نامیم به حق شایسته این نام است؛ چرا که تکنیک‌های طراحی و تولید کاملاً امروزی و مدرن است.

شش: مبل مدل انگلیسی (English)

این مبل در بین انواع مبل با دارا بودن دسته کوتاه یا محل قرارگیری دست، پایین‌تر از حد استاندارد و در عین حال بلند بودن پشتی‌های پشت سر به مدل انگلیسی مشهور است. با وجود این که فضا تنگ حس می‌شود اما کوسن‌هایی که همه جا را فرا گرفته است مانع از دیده شدن ایراداتی مانند کوتاهی قسمت زیر دستی‌ها می‌شود.

هفت : مبل سبک بریج واتر (Bridgewater)

این از سبک مبل که از نام سازنده آن انتخاب شده است مبلی زیبا و خاص است. ساختار آن به نحوی است که دسته‌های مبل به سمت عقب کشیده می‌شود و با شیبی ملایم به تاج مبل می‌رسد. این مبل که در حالی که اختصاصاً برای مبل راحتی بودن طراحی شده است، بسیار با محیط سازگار می‌شود.

هشت: کوهان شتری (Camel back)

این مبل که نام آن نیز بیانگر ویژگی‌های آن است از ساختار کوهان پشت شتر الهام گرفته است. وجود دو منحنی که این مدل مبل کلاسیک را شبیه به پشت شتر کرده است در بین انواع مبل متمایز می‌کند. استفاده یکنواخت و مستمر از چوب در پایه‌ها ،دسته‌ها و تاج مبل باعث شده تا حس گراقیمت بودن و لوکس بودن در این مبل به چشم بیاید.

نه: مبل کابریول (Cabriole)

مبل کلاسیک کابریول یکی از انواع مبلمان است؛ مبل کلاسیک دیگری با سبک و نام کابریول. این مبل که از چوب ساخته می‌شود به دلیل انحنا و گردی در قسمت گوشه‌ها حالتی در برگیرنده برای افرادی که نشستن بر روی آن را انتخاب می‌کنند به وجود می‌آورد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.