گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای هم اکنون با ۱۰۰ دلار تخفیف در آمریکا عرضه می شود

سامسونگ، گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ اف ای ( Samsung Galaxy S21 FE) سامسونگ را پس از ماه ها انتظار، سرانجام در ماه گذشته معرفی کرد. این گوشی که یکی از اعضای خانواده گوشی های پرچمدار گلکسی اس ۲۱ است، قرار بود پس از عرضه سه گوشی دیگر این خانواده در بازار عرضه شود که به دلیل کمبود تراشه در بازارهای جهانی سامسونگ موفق به عرضه ی این گوشی در بازار نشد و سرانجام آن را در اولین روزهای سال ۲۰۲۲ روانه بازارهای فروش در سرتاسر جهان کرد. این گوشی هوشمند در همان اولین عرضه که پس از رونمایی و معرفی انجام شد، با قیمت 699.99 دلار در ایالات متحده عرضه گردید. در حال حاضر با این که مدت زمان زیادی از عرضه آن در بازار ایالات متحده نمی گذرد اما اکنون خبر می رسد که این گوشی هوشمند نسخه مخصوص هواداران سامسونگ برای عرضه در بازار ایالات متحده با تخفیف ۱۰۰ دلاری مواجه شده است. بیایید بررسی کنیم که اکنون در منطقه چقدر هزینه دارد. همراه چیکاو باشید.

طبق گفته  XDA Developers، آمازون در حال حاضر 100 دلار تخفیف برای نسخه پایه یا معمولی گوشی هوشمند گلکسی اس 21 اف ای یا فن ادیشن در نظر گرفته است. نسخه پایه یا استاندارد گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران سامسونگ 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی را در دسترس کاربران ارائه می دهد. از این رو، با احتساب این ۱۰۰ دلار تخفیف می توان نتیجه گیری کرد که این گوشی هوشمند در حال حاضر از ۶۹۹.۹۹ دلار به ۵۹۹.۹۹ دلار کاهش می یابد.

با توجه به این برچسب قیمت جدید، نسخه پیشین این گوشی نسخه فن ادیشن، گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۰ اف ای یا نسخه فن ادیشن (Samsung Galaxy S20 FE) نیز با کاهش قیمت مواجه شده و اکنون می توان گفت که مستقیماً با گوشی هوشمند پیکسل 6 رقابت می کند که این گوشی جدید و پرچمدار گوگل دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و همچنین ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است، زیرا قیمت این دو گوشی هوشمند در حال حاضر با یکدیگر یکسان و برابر است.

پنل پشتی گوشی هوشمند گلکسی اس 21 اف ای یا نسخه فن ادیشن - چیکاو

با این حال، این آخرین گوشی هوشمند پرچمدار و با ارزش برند گوگل در حال حاضر در آمازون برای فروش در دسترس قرار ندارد تا کاربران و علاقه مندان بتوانند آن را خریداری کنند.

شایان ذکر است که تخفیف 100 دلاری ارائه شده توسط آمازون برای نسخه بالاتر گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ اف ای که دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی است نیز قابل اعمال است. بنابراین، این گوشی هوشمند که تا به حال با برچسب قیمتی 769.99 دلار عرضه می شد، می تواند برای خریداران این نسخه با ۱۰۰ دلار کمتر و با قیمت فقط 669.99 دلار هزینه در اختیار آن ها قرار گیرد.

با این حال، آمازون به این نکته اشاره نکرده است که این میزان تخفیف ۱۰۰ دلاری برای این گوشی و هر دو نسخه پیکربندی آن آیا تا مدت زمانی مشخص دارای اعتبار خواهد بود یا این تخفیف قیمت به طور دائم و برای همیشه اعمال خواهد گردید.  بنابراین تا آمازون برای آن مدت زمان مشخصی را اعلام نکرده، کاربران می توانند این دو نسخه را با این تخفیف دریافت کنند.

گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ نسخه فن ادیشن سامسونگ در چهار رنگ استاندارد در دسترس خریداران قرار دارد تا به سلیقه خود هر رنگی را که دوست دارند انتخاب کنند. این رنگ ها عبارتند از: گرافیت (Graphite)، سفید (White)، شرابی ()Lavender و در نهایت هم زیتونی (Olive) که تمام این رنگ ها نیز در آمازون موجود هستند.

رنگ بندی وشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ - چیکاو

البته با توجه به این موضوع که رنگ ناوی (Navy) به طور اختصاصی برای فروش در فروشگاه اینترنتی آنلاین Best Buy تولید شده است، در صورتی که کاربران تمایل به خرید این گوشی را با چنین رنگی داشته باشند باید آن را از این فروشگاه اینترنتی و با قیمت اصلی و بدون تخفیف خریداری کنند. با این حال، خریداران ساکن در ایالات متحده اگر گوشی هوشمند فعلی خود را بخواهند ارتقا دهند یا تصمیم داشته باشند که اسمارت فون جدیدی را از اپراتور خود خریداری کنند، می توانند در این مورد نیز از اپراتور خود 200 دلار تخفیف دریافت کنند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.