براساس رندر های چینش گوشی پیکسل 6 گوگل، احتمالا این گوشی به زوم پریسکوپی مجهز باشد

چند روز پیش رند های با کیفیت گوشی های جدید گوگل با نام پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو توسط Jon Prosser منتشر شد. هم اکنون نیز رند جدید این گوشی که مربوط به چینش دوربین‌های آن است افشا شده است. از همین رو به نظر می رسد که به زودی شاهد معرفی گوشی جدید گوگل باشیم. همراه چیکاو باشید.

به گفته gizmochina، نوع چینش دوربین های پیکسل 6 افشا شده است. به همین دلیل احتمال بهره گیری این دستگاه از زوم پریسکوپی افزایش می یابد. این رندر های مفهومی خبر از طراحی دوربین سه گانه مستطیل شکل متشکل از لنز تله فوتو با قابلیت زوم پریسکوپی می باشد. حسگر چهارم موجود تر عکس احتمالا حسگر طیف سنج نوری و یا سنسور ToF می باشد.

براساس رند های افشا شده توسط Prosser، دوربین این گوشی در یک محفظه فوق عریض قرار می‌گیرد که از لبه سمت چپ تا سمت راست پنل پشتی را به صورت افقی به خود اختصاص داده است. 

از دیگر مشخصات گوشی های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو می توان به بهره گیری از پردازنده سفارشی گوگل با اسم رمز Whitechapel و جایگذاری حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش اشاره کرد. سایر اطلاعات این گوشی ها هنوز در دسترس نمی باشد و باید تا زمان برگزاری رویداد رونمایی آن منتظر بمانیم.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.