سامسونگ گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای را در تاریخ 10 ژانویه در هند عرضه خواهد کرد

سامسونگ در اوایل این هفته از گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ اف ای یا همان نسخه مخصوص هواداران که تا مرز لغو تولید نیز پشی شفت، در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی که با نام  (CES 2022) لاس وگاس شناخته می‌شود، رونمایی کرد. پس از اعلام این خبر، این شرکت به تدریج تاریخ عرضه این گوشی هوشمند را در بازارهای مختلف در سراسر جهان،  فاش کرد. عصر گذشته، این شرکت تاریخ عرضه این گوشی را برای کشور هند نیز اعلام کرد. همراه چیکاو باشید.

دیروز، سامسونگ به سایت معروف Gagdets360 تایید کرد که گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن یا نسخه هواداران این شرکت را در تاریخ 10 ژانویه (دوشنبه) در بازار هند عرضه خواهد کرد. متأسفانه، این شرکت هنوز اعلام نکرده است که نسخه‌ای از گوشی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن که قرار است در بازار وسیع و گسترده هند عرضه شود، از چه پردازنده‌ای در بطن خود قدرت خواهد گرفت.

جهت اطلاع خاطر نشان می‌شود که سامسونگ طبق روال معمول که کاربران گوشی‌های این برند نیز با این روش سامسونگ به طور کامل آشنا هستند، گوشی‌های سری پرچمدار خود را برای بازارهای مختلف سرتاسر جهان با دو نوع تراشه عرضه می‌کند که به طور معمول برای بازارهای آمریکا و کانادا از تراشه‌های پرچمدار اسنپدراگون کوالکام استفاده می‌کند اما همین گوشی را برای برخی از بازارهای آسیایی و بازارهای کشورهای اروپایی با استفاده از تراشه اگزینوس ساخت خودش روانه می‌کند.

پنل پشتی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن - چیکاو

 شایان ذکر است که  هم اکنون نیز سامسونگ گوشی هوشمند جانشین گلکسی اس ۲۰ نسخه هواداران این برند را با دو نوع تراشه روانه ویترین فروشگاه‌ها خواهد کرد. یکی از این دو نوع با استفاده از پردازنده پرچمدار نسل قبل اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام پلتفرم گوشی هوشمند  (Qualcomm Snapdragon 888 SoC) در دسترس خریداران این گوشی قرار خواهد گرفت اما نسخه دیگر این اسمارت فون از تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ (Samsung Exynos 2100 S0C) پلتفرم موبایل که طراحی و ساخت خود سامسونگ است ، در بطن خود استفاده کرده و از آن قدرت می‌گیرد.

سامسونگ تاکنون به طور صریح به این موضوع اشاره کرده است که گوشی گلکسی اس ۲۱ نسخه فن ادیشن برای آمریکا ارسال می‌گردد اما نسخه‌ای که از اگزینوس ۲۱۰۰ بهره می‌برد در اختیار کاربران کشورهای آسیایی قرار خواهد گرفت. از این رو، به سادگی می‌توان حدس زد که در بازار هند نیز این دستگاه احتمالاً می‌تواند به جای تراشه اسنپدراگون 888 با یک تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ عرضه شود.

گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران از قیمت نیز گفته شده که در بازار هند با برچسب قیمتی حدود 52000 روپیه (در حدود ۶۹۵ تا ۷۰۰ دلار آمریکا) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. البته باز بر اساس شایعاتی که منتشر شده‌اند، گفته می شود که احتمال دارد این گوشی در زمان عرضه اولیه با برچسب قیمتی حدود 48000 تا 49000 روپیه (در حدود ۶۴۵ تا ۶۵۷ دلار) داشته باشد که در حدود ۴۰ تا ۵۰ دلار تخفیف برای عرضه اولیه خواهد بود.

رنگ بندی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن - چیکاو

مشتریان علاقه مند می توانند از قبل با پرداخت مبلغ  999 روپیه (اندکی کمتر از ۱۴ دلار)، گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران را در این کشور پیش خرید یا پیش رزرو کنند. سامسونگ برای خریدارانی که این گوشی هوشمند را پیش خرید کنند یک جایزه ویژه نیز در نظر گرفته است. این هدیه سامسونگ یک دستگاه گلکسی اسمارت تگ (Galaxy SmartTag) خواهد بود که به صورت کاملاً رایگان و به همراه گوشی فوق تحویل خریداران خواهد شد.

طبق آخرین گزارش‌های دریافتی، انتظار می رود گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ اف ای یا نسخه مخصوص هواداران این برند از روز سه شنبه 11 ژانویه (۲۱ دی ماه جاری) تحویل خریداران شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.