لنوو یک مانیتور 29 اینچی اولترا واید ۹۰ هرتزی را با قیمت 235 دلار در چین عرضه می کند

اوایل امروز، لنوو مانیتور تینک ویژن ای ۲۹ دبلیو – ۲۰  (Thinkvision E29w-20) فوق عریض خود را به بازار چین عرضه کرد. پنل این صفحه نمایش مانیتور از نوع ال ای ای است که این شرکت قصد دارد تا آن را با قیمت اولیه 1499 یوان (235 دلار) در بازار منطقه عرضه کند. همراه چیکاو باشید.

مانیتور تینک ویژن ای ۲۹ دبلیو – ۲۰  لنوو، سه ضلع بالا و دو طرف آن دارای حاشیه‌های بسیار نازک و ظریفی است اما ضلع پایین دارای حاشیه‌ی ضخیمی است که احتمالاً برای قرار دادن لوگوی شرکت سازنده مانیتور و علاوه بر آن، کلید‌های فیزیکی ضروری مانند کلید پاور یا روشن، خاموش و  همچنین کنترل‌های صدا و غیره در این قسمت استفاده می‌شود.

این مانیتور به پایه‌ای ارگونومیک مجهز است که از عملکردهای مناسبی مانند تنظیم شیب صفحه نمایش، چرخش به دو طرف چپ و راست و همچنین بالا و پایین برخوردار است و علاوه بر آن می‌توان ارتفاع صفحه نمایش را روی پایه تنظیم کرد و فاصله ضلع پایین را با سطح میز کم یا زیاد کرد تا کاربر بتواند صفحه نمایش مانیتور را متناسب با زاویه و ارتفاع لازم برای مشاهده بهتر و راحت‌تر خود تنظیم کند. این مانیتور دارای دو بلندگوی ۳ واتی است که صدای خروجی این دو  از میزان بلندی، وضوح و شفافیت خوبی برخوردار است.

مانیتور تینک ویژن ای ۲۹ دبلیو – ۲۰  لنوو، دارای یک پنل ۲۹ اینچی از نوع IPS با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که ۹۹ درصد از طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. علاوه بر آن، این مانیتور دارای نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز برای تصویر است و همچنین زمان پاسخگویی ۴/۶ میلی ثانیه و AMD FreeSync نیز از دیگر قابلیت‌های آن است.

مانیتور تینک ویژن ای ۲۹ دبلیو – ۲۰  لنوو - چیکاو

 پنل IPS در این مانیتور قادر است تا حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت را ارائه دهد، زاویه دید این نمایشگر نیز تا ۱۷۸ درجه را امکان‌پذیر می‌کند و نسبت کنتراست چشمگیر ۱۰۰۰ به ۱ را ارائه می‌دهد. اما چیزی که این مانیتور را در بخش دستگاه‌های فوق عریض ۲۹ اینچی خاص می‌کند این است که از فناوری کاهش نور آبی طبیعی لنوو بهره می‌برد تا فشار بر روی چشم را بدون تغییر در خروجی رنگ کاهش دهد.

همان طور که می‌دانیم، فیلترهای معمولی نور آبی مانند تنظیم حالت شب باعث زرد شدن خروجی نمایشگر و انحراف رنگی می‌شوند. فناوری نور آبی کم طبیعی این مشکل را با کاهش نور آبی در سطح سخت افزاری حل می‌کند و شما را قادر می‌سازد تا رنگ‌های دقیق را در عین محافظت از چشمان خود مشاهده کنید.

این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا صفحه نمایش این مانیتور برای تولیدکنندگان محتوا، طراحان، متخصصان عکاسی، برنامه‌نویسان و سایر حرفه‌ای‌هایی که می‌خواهند صفحه نمایش بزرگتری داشته باشند، دقت رنگ حرفه‌ای و محافظت در برابر نور آبی در طول ساعات طولانی کار را به ارمغان می‌آورد.

این مانیتور از پورت‌های چند رسانه‌ای مانند DP 1.2 (DisplayPort) و HDMI 1.4 بهره می‌برد. این مانیتور لنوو همچنین یک راه حل مدیریت کابل را در قالب گیره برای ثابت نگه داشتن سیم ارائه می‌دهد.

پنل پشتی مانیتور تینک ویژن ای ۲۹ دبلیو – ۲۰  لنوو - چیکاو

مانیتور تینک ویژن ای ۲۹ دبلیو – ۲۰  ال ای دی لنوو، اکنون در بازار چین با قیمت اولیه ۱۴۹۹ یوان (۲۳۵ دلار) به فروش می‌رسد اما احتمال دارد که قیمت آن به زودی افزایش یابد. این مانیتور را لنوو برای بازارهای جهانی نیز عرضه می‌کند که مشتریان این دستگاه در سرتاسر جهان بتوانند آن را از طریق خرده فروشان مختلف محلی خریداری کنند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.