لنوو لپ تاپ مفهومی با صفحه نمایش شفاف را در MWC 2024 رونمایی کرد

لپ‌تاپ مفهومی با صفحه‌نمایش شفاف ThinkBook Lenovo دارای یک صفحه نمایش شفاف 17.3 اینچی Micro-LED است که تجربه نمایشی کاملاً بدون حاشیه و شفاف را ارائه می‌دهد.

جدا از صفحه نمایش شفاف، این لپ تاپ مفهومی همچنین دارای یک صفحه کلید شفاف و طراحی پد شناور است که حس سادگی با تکنولوژی بالا را برای بهبود تجربه کاربر ارائه می دهد.

به گفته این شرکت، صفحه‌نمایش شفاف راه‌های جدیدی را برای همکاری و کارایی کاری از طریق قدرت محتوای تولید شده هوش مصنوعی (AIGC) با فعال کردن تعامل با اشیاء فیزیکی و پوشش اطلاعات دیجیتال برای ایجاد محتوای منحصر به فرد تولید شده توسط کاربر باز می‌کند.

کاربران به راحتی می توانند با یک قلم پشتیبانی شده بین صفحه کلید و صفحه طراحی جابجا شوند و سطوح جدیدی از کارایی خلاقانه را باز کنند.

این شرکت توضیح داد که فناوری Micro-LED مزایای زیادی در توسعه نمایشگرهای شفاف دارد. اشباع رنگ بالا همراه با روشنایی 1000 نیت صفحه نمایش، دید بهینه را هم در داخل و هم در خارج از خانه امکان پذیر می کند و آن را برای تقریباً هر تنظیماتی به همان اندازه مناسب می کند.

این فناوری همچنین با بهینه سازی بیشتر کیفیت تصویر، دوام و انتقال قابل تنظیم برای ایجاد حریم خصوصی بیشتر یا شفافیت بیشتر برای تعامل با اشیاء دنیای واقعی، امکانات بیشتری را در آینده ارائه می دهد.

به گفته لنوو، نمایشگر شفاف با توانایی نمایش فیلم ها و تصاویر پویا، می تواند به طور یکپارچه با محیط اطراف خود ترکیب و هماهنگ شود.

همچنین این شرکت گفت: “مفهوم لپ تاپ نمایش شفاف ThinkBook Lenovo نه تنها یک اثبات مفهومی است، بلکه دیدگاهی آینده نگرانه در رایانه های شخصی هوش مصنوعی را به نمایش می گذارد، محیط های دیجیتال و فیزیکی را با هم ترکیب می کند که می تواند تجربیات کاربر را به گونه ای که تصور نمی کردید بهبود بخشد.”

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.