مچ‌بند Fitbit Luxe با صفحه نمایش OLED رنگی عرضه می شود

براساس تصاویری که از مچ بند ورزشی Fitbit Luxe فاش شده است، این دستگاه با صفحه نمایش OLED رنگی و بدنه ضد زنگ ارائه می شود. سازندگان برای این محصول حسگر های مختلفی به کار گرفته اند. هعمراه چیکاو باشید.

به تازگی تصاویر جدیدی از فیت بیت لوکس در وب‌سایت آلمانی WinFuture منتشر شده است که اطلاعاتی بیشتری را درباره قابلیت های این دستگاه در اختیارمان قرار می دهد. این تصاویر حاکی از آن است که تولیدکننده برای این دستگاه رنگ بندی متفاوتی را در نظر گرفته است. به نقل از GsmArena، جنس بدنه از نوع استیل ضد زنگ می باشد. درباره بند های مچ بند نیز گفته شده است که قابل تعویض بوده و برخلاف سایر مچ بند های ورزشی دارای سگک می باشد.

همانطور که پیش تر گفته شد این دستگاه با صفحه نمایش OLED رنگی منتشر می شود. هم اکنون اطلاعاتی درباره وضوح صفحه نمایش در دسترس نمی باشد. گرچه اطلاعات سخت افزاری این محصول هنوز فاش نشده است اما عکس های منتشر شده خبر از بهره مندی دستگاه از حسگر تشخیص ضربان قلب، حسگر تشخیص خواب، حسگر تمرین تنفس و چندین حالت ورزشی مختلف را می دهند.

به اعتقاد برخی از منابع مچ بند ورزشی فیت بیت لوکس دارای حسگر تشخیص میزان اضطراب بوده و احتمالا برای استفاده در ورزش شنا ضد آب می باشد.

سایر جزئیات مچ بند ورزشی Fitbit Luxe و تاریخ رونمایی و قیمت آن تاکنون منتشر نشده است. با وجود در دسترس قرار گرفتن تصاویر رسمی این دستگاه، انتظار می رود که به زودی شاهد رونمایی آن باشیم.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.