شاید نسخه دوم گلکسی زد فولد 6 ارزان‌تر باشد

شایعات مربوط به برنامه های سامسونگ برای گلکسی زد فولد 6 آینده همچنان داستان های متفاوتی را بیان می کنند. یکی از موارد ثابت تاکنون این است که سامسونگ ظاهراً به جای یک مدل، دو مدل Z Fold 6 را امسال عرضه خواهد کرد. ماهیت دقیق نسخه دوم گلکسی زد فولد 6 کاملاً مشخص نیست، اما گزارش جدید نشان می‌دهد که مدل اولترا نخواهد بود.

در ماه ژانویه، رسانه‌های کره‌ای اعلام کردند که سامسونگ گلکسی Z Fold 6 استاندارد را با یک نسخه ارزان‌تر در اواخر امسال تکمیل خواهد کرد. یک ماه بعد گزارش دیگری منتشر شد. این نشان می‌دهد که نسخه دوم Z Fold 6 سامسونگ واقعاً می‌تواند گران‌تر از مدل استاندارد باشد. این یک نسخه Ultra خواهد بود تا به اصطلاح Fan Edition Fold.

اکنون، به نظر می رسد شایعات به تئوری اصلی باز می گردند (از طریق ETNews / @Tech_Reve)، که ظاهراً سامسونگ نسخه معمولی Galaxy Z Fold 6 را در کنار یک مدل ارزان تر عرضه خواهد کرد.

به این ترتیب، سامسونگ ممکن است از رشد بازار گوشی‌های تاشو سرمایه‌گذاری کند و رقبایی مانند هواوی را که در حال جلب توجه هستند، دور نگه دارد.

یک Galaxy Z Fold 6 ارزانتر می تواند رهبری سامسونگ را تضمین کند

یک بار دیگر مشخص نیست که دو مدل گلکسی زد فولد 6 سامسونگ چه تفاوتی با هم دارند. از نظر تئوری، فرمول Fold از طریق یک مدل Ultra فضایی برای بهبود دارد، دقیقاً مانند اینکه فضایی برای ارزان‌تر شدن دارد.

با فرض اینکه سامسونگ واقعاً خرید Folds را آسان‌تر می‌کند، این امکان وجود دارد که Galaxy Z Fold 6 ارزان‌تر ویژگی‌هایی مانند سازگاری با S Pen و دوربین زیر پنل را برای دستیابی به قیمت پایین‌تر کنار بگذارد.

نکته سردبیر: هیچ چیزی تا کنون تایید نشده است، اما می‌توانیم حدس بزنیم که نوع ارزان‌تر نیز ممکن است به جای ۲۵۶ گیگابایت، از ۱۲۸ گیگابایت حافظه شروع شود.

گلکسی زد فولد 5 فعلی با 256 گیگابایت حافظه از 1799 دلار شروع می شود. مدل های 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی به ترتیب 1919 و 2159 دلار قیمت دارند. احتمالاً سامسونگ ممکن است بخواهد مدل ارزان‌تر Galaxy Z Fold 6 را در محدوده قیمتی بین Galaxy S24 Ultra (1299 دلار) و Z Fold 5 پایه قرار دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.