گلکسی زد فولد 6 رقابت سختی با گوگل پیکسل فولد 2 خواهد داشت

در حالی که سال گذشته سامسونگ یک ارتقاء تکراری را در قالب گلکسی زد فولد 5 ارائه کرد، انتظار می‌رود که تغییرات اساسی را با گلکسی زد فولد 6 ارائه کند. با این حال، سامسونگ تنها کسی نیست که تغییرات قابل توجهی را در گوشی‌های تاشو خود ایجاد کرده است. گوگل همچنین در اواخر سال جاری با پیکسل فولد 2 پیشرفت های گسترده ای را به همراه خواهد داشت.

Pixel Fold 2 برای رقابت با Galaxy Z Fold 6

طراحی Google Pixel Fold 2 توسط SmartPrix (با همکاری OnLeaks) به لطف رندرهای مبتنی بر CAD از تلفن تاشو فاش شده است. کل طراحی یک انحراف عظیم از نسل اول پیکسل فولد است. با این حال، نوار دوربین شناخته شده موجود در تلفن‌های هوشمند پیکسل را از دست داده است و راه را برای طرح‌بندی مربع‌تر باز می‌کند.

Google Pixel Fold 2 Design 3D CAD - چیکاو

این صفحه نمایش بزرگ 8.1 اینچی (7.9 اینچی با توجه به گوشه های صفحه نمایش خمیده) در مقایسه با صفحه نمایش 7.6 اینچی در نسل اول Pixel Fold دارد. در جلو، صفحه نمایش 6.6 اینچی (6.4 اینچی با در نظر گرفتن گوشه های خمیده آن) دارد. علاوه بر این، Pixel Fold آینده بیشتر شبیه یک محصول تمام شده به نظر می رسد، زیرا به لطف قاب های یکنواخت و نازک اطراف پوشش و صفحه نمایش داخلی. در مقایسه، Pixel Fold از نظر طراحی و زیبایی شناسی بیشتر شبیه یک دستگاه مرحله اولیه به نظر می رسد.

صفحه نمایش جلد Google Pixel Fold 2 - چیکاو

طبق رندرهای فاش شده از Pixel Fold 2، گوشی تاشوی آینده دارای اضلاع صاف و گوشه های خمیده است. در مقایسه، Pixel Fold یک قاب جانبی خمیده دارد. یک بریدگی دوربین به شکل سوراخ برای دوربین سلفی وجود دارد. در پشت، به نظر می رسد یک دوربین اصلی، یک دوربین فوق عریض و یک دوربین تله فوتو با لنز زوم به سبک پریسکوپ وجود دارد.

پورت USB Type-C Google Pixel Fold 2 - چیکاو

شایعه شده است که Pixel Fold 2 دارای پردازنده Tensor G4 با یک هسته CPU Cortex-X4، سه هسته CPU Cortex-A720 و چهار هسته CPU Cortex-A520 خواهد بود. این پردازنده گرافیکی Mali-G715 دارد و با استفاده از فرآیند 4 نانومتری LPP+ سامسونگ ساخته شده است، همان فرآیندی که برای ساخت آخرین پردازنده پرچمدار سامسونگ Exynos 2400 استفاده شده است. این دستگاه احتمالاً دارای 16 گیگابایت رم و 256/512 گیگابایت حافظه داخلی است.

گوگل احتمالاً Pixel Fold 2 را در نیمه دوم سال جاری با اندروید 15 از پیش نصب شده عرضه خواهد کرد. با توجه به سابقه گوگل، این گوشی هفت سیستم عامل اندروید و به روز رسانی امنیتی دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، این گوشی احتمالاً از یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی یا بزرگتر تغذیه می کند. دارای پورت USB Type-C است و احتمالاً دارای رتبه IPX8 برای مقاومت در برابر آب خواهد بود. طبق گزارشات، ابعاد آن 155.2 x 150.2 x 5.27 میلی‌متر در حالت باز و 155.2 x 77.1 x 10.54 میلی‌متر در حالت بسته است.

گلکسی زد فولد 6 احتمالا پردازنده قدرتمندتری خواهد داشت

در مقایسه، شایعه شده است که گلکسی زد فولد 6 دارای بدنه شیک تری است که در صورت تا شدن 11 میلی متر ضخامت دارد. طبق برخی شایعات، این گوشی دارای پوشش و صفحه نمایش داخلی گسترده تری نسبت به گلکسی Z Fold 5 است که باید رضایت کاربران را جلب کند. این گوشی از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی، تنظیمات دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی + 12 مگاپیکسلی + 10 مگاپیکسلی در پشت و باتری 4600 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند.

Pixel Fold 2 می تواند باتری بزرگتر و دوربین تله فوتو بهتری نسبت به Galaxy Z Fold 6 داشته باشد. اما Galaxy Z Fold 6 می تواند پردازنده قدرتمندتری داشته باشد. بنابراین، این احتمالاً یک نبرد شدید در اواخر امسال خواهد بود. می‌توانید نقد و بررسی Galaxy Z Fold 5 ما را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.