دوربین های شیائومی میکس فولد 4 رقیب galaxy z fold 6 هستند

علیرغم اینکه سامسونگ حداقل چند سال زودتر وارد بازار گوشی های هوشمند تاشو شده است، به نظر می رسد که این طرح را باخته است. تلفن های تاشو دیگر مردم را شگفت زده نمی کند. در عوض، برندهای چینی گوشی‌های هوشمند، سلطنت را از سامسونگ گرفته‌اند تا نوآوری‌های سخت‌افزاری پیشگامانه را به گوشی‌های هوشمند تاشو بیاورند، و یک گوشی تاشوی آینده از شیائومی می‌تواند گلکسی Z Fold 6 را در اواخر سال جاری میلادی در معرض خطر قرار دهد.

شیائومی میکس فولد 4 می تواند چهار دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت داشته باشد تا یک دوربین گلکسی زد فولد 6 بالاتر

طبق گزارش جدیدی از چین (از طریق Android Headlines)، گوشی تاشو پرچمدار بعدی شیائومی، MIX Fold 4، دوربین های چشمگیری خواهد داشت. شایعه شده است که گوشی تاشوی آینده دارای چهار دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود که یکی از آنها با لنز تله فوتو به سبک پریسکوپ است. در مقایسه، گلکسی زد فولد 5 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی است. حتی انتظار می رود که گلکسی زد فولد 6 نیز بهبودهای جزئی سخت افزاری دوربین را به همراه داشته باشد و بیشتر تغییرات قابل توجه می تواند به کل طراحی گوشی مربوط باشد.

انتظار می‌رود سامسونگ صفحه‌نمایش پوشش وسیع‌تر و باتری بزرگ‌تری را با گلکسی زد فولد 6 بیاورد. همچنین شایعه شده است که MIX Fold 4 باریک‌تر و سبک‌تر از مدل قبلی خود است، به این معنی که می‌تواند باریک‌تر از Galaxy Z Fold 6 باشد. MIX Fold 3 بسیار نازکتر از Galaxy Z Fold 5 است.

اولین گوشی تاشو شیائومی رقیب گلکسی زد فلیپ 6 خواهد بود

همچنین انتظار می‌رود شیائومی اولین گوشی هوشمند تاشو خود را با فرم تاشو برای رقابت با گلکسی زد فلیپ 5 رونمایی کند. گفته می‌شود گوشی تاشوی آینده شیائومی نیز نسبتا سبک و باریک خواهد بود. بر اساس گزارش‌ها، هر دو گوشی تاشو شیائومی دارای چین خوردگی هستند که به راحتی قابل مشاهده نیست و در حال حاضر آن را بهتر از گوشی سامسونگ ارائه می‌کند. بر اساس گزارش ها، هر دو گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 نیز بهره می برند.

باید دید که سامسونگ چه پیشرفت هایی را با گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 به ارمغان می آورد تا در بازار گوشی های هوشمند تاشو باقی بماند. انتظار می‌رود گوشی‌های تاشوی آتی شیائومی در نیمه دوم سال جاری و تقریباً همزمان با گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ، رسمی شوند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.